Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 224 ggr
Margona
0

Vem tror ni vinner Idol?????

Jag hoppas att Marie vinner Glad

Signe-Jonna
0

Jag tror också Marie vinner.

skogisen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror att Marie vinner --AMANDA ÄR REDAN EN STJÄRNA  Skrattande

här är en annan stjärna Tiger Boy

Margona
0

#2 Vilken härlig bild på snygga TigerGlad

skogisen
0

# 3  Tack!

Labolina_73
0

MARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE…… vore rent av (enligt mej) det enda rätta… :-)

Myskatten
0

Jag tror att Marie vinner

Pulcherimas
0

Som vanligt tittade jag lite förstrött då och då i början på Idol, för att sedan börja hänga med lite bättre på slutet. Blev besviken då först Christoffer och sedan Daniel åkte ut. Båda i mitt tycke bättre artister än de som är kvar. Men i valet mellan Marie och Amanda……helt klart Marie (underbar röst)!

/Monica

Margona
0

Skrållan hejar också på MarieGlad

SussieBuzzie
0

Hoppas på Marie! Som #2 skriver, Amanda är redan en stjärna (och Marie för för den delen) men Amanda kommer få skivkontrakt oavsett hur det går för henne.

Heja Marie!

//Sussie

Labolina_73
0

Hehehe snart är det dags att bunkra upp med chipsen,,, så hörs vi sedan igen…  Flört

chewbaccas
0

Hoppsan.. Då är det jag som går mot strömmen! Jag hoppas, hoppas att Amanda vinner. Hon har en egen stil med en egen och mycket speciell röst.. Precis som de sagt att de söker. någon som sticker ut.. Marie är mer typen som skulle kunna turnera och sjunga med ex storband etc…

kerstin2181
0

Hoppas på Marie, då jag tycker Amanda sjunger falsktFörvånad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Mitt godis för kvällen vart stulet. När jag nu skulle hämta mina hallonsnören var de spårlöst borta. I vardagsrummet ser jag vem tjuven var nämligen lilla Skrållan. Hon låg mitt bland alla snören och lekte och smakade på dem.

Jag som är sjuk med feber, hosta och halsont hade tänkt att ha något gott till Idol men nu vart det inte såGlad

kerstin2181
0

#13 ha ha, jag har osso en som älskar hallonsnören och kolasnören, både att äta och leka medRäcka ut tungan

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Juliette-
0

Jag  tror Marie vinner men hoppas på AMANDA

av Edelmann(N)
0

Har ni Idol finalen i sverige nu?

Här i Norje så är det 4 stkna igjen och finalen kommer den 21 des Glad

Titta inn på:

www.vg.no

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

SKOGSGLIMTAN
0

Hallelujaaaaaaaaaaaaaaaaaa,, MARIE PICASSO är den som vinner hela skiten,, hon är en VÄRLDSSTJÄRNA I ALLRA HÖGSTA GRAD.Cool

*Kram från oss på S*Fitnesscats*

ariel
0

Hahahaha!!!Halllejujaaaaaaaa Amanda är så jävla klockren,,,Äsch både Marie &Amanda är värdiga vinnare.Men hejar på Amanda hihi

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

anakin
0

Både Amanda & Marie är bra på sina sätt,men jag måste nog säga att jag gillar Amanda's speciella stil lite mer.

Så, Jag håller på Amanda ja'.

/Anki

ariel
0

#19 Amanda sopar mattan va? Hallelujja Hallelujja,,,,Amanda är bäst hihi

Marina/ S*Karmskogen's

Zygots
0

Tror Amanda vinner, men jag HOPPAS PÅ MARIE!

ariel
0

#21 He He,så spännande!!!Tror att Amanda vinner…

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Det blir spännande att se vem som vinner, Marie har bättre röst men Amanda är en roligare artist att titta på.

ariel
0

Margona då?Bättre röst smaksak Hejjjja Amanda hihi

Marina/ S*Karmskogen's

Labolina_73
0

Marie MÅSTE vinna………… hon är så himla superbra….

hejja hejja……. snart är det klart… :-)

Krusmons
0

Marie är den klart bästa…. Spelar ingen roll vilken låt hon sjunger så sjunger hon den superbra och rent… Amanda rör sig helt klart mkt mer på scen och har en mkt egen röst, men hon sjunger falskt, alla låtar passar tyvärr inte henne. Men å andra sidan spelar det ju ingen roll vem som vinner, de är ju båda två vinnare, det kommer att gå bra för dem båda i framtiden och jag skulle bli mkt förvånad om inte båda två kommer på skiva inom kort. Jag håller i alla fall tummarna för Marie för hon är för mig helt klart den bästa av dem båda.

anakin
0

# 26 Jo,håller med dig Yvonne,den är helt underbar,Maries röst.

Och hur det än går så kommer vi ju få höra mer av båda 2=)

/Anki

Labolina_73
0

YEEEEEEEEES……

Margona
0

Jaaaaaaa

skogisen
0

Som jag skrev förut AMANDA ÄR REDAN EN STJÄRNA!!!Kyss

Frostvikarna
0

Heja Marie!!!Glad

Sissi
0

Håller med Yvonne #30 att Amanda redan är en stjärna, har röstat på henne hela tiden. Men om det inns någon rättvisa i världen så tycker jag nog att Marie borde vinna (vilket hon också gjorde). Marie har en fantastisk röst!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

BEATA
0

Amanda har hela tiden varit min favorit.visst är hon en STJÄRNA …hon har en personlighet och utstrålning som är unik och bara 18 år gammal,hon kanske inte har Maries fantastiska röst..men så enormt mycket annat som ingen annan har Glad men jag trodde att Marie skulle vinna…

fjellans
0

Å här kommer vinnare GRATTIS Marie
![[Bild: Marie Picasso på efterfesten FOTO: Foto: Krister Larsson / SCANPIX]](javascript:videoLibOpenMediaClipAndService(' ', '195693', 'vman', ' ', '30248', ' ');)