ååå nej… dom är gudomliga… jag smälter !!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill ha Bijou .
.. hihi.. ååå så söta alla !!!!

hihihi…. den vill jag också ha 

#6 & #9 Tack! Kul att du tycker om dem!
Jag är mycket nöjd med dem så här långt. De har bra vikter också, tycker jag. Nu vid tre veckor väger Orianne 413 g, Aurelie 432 g, Bijou 450 g och Chagall 457 g. Det finns fler bilder på min hemsida.
oj, det var fina vikter 
Ska titta i hemsidan nuuuu … hihi

Orianne, lilla dockan, vad söt man kan vara
/Sylvia
Store tid, vilka vackra paddor…vilka färger…mmmmmums!!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#2 kan vi göra ett byte? Aurelie mot en fet huskatt, eller en galen kastrerad skogishona
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#16 Ja, kolla gärna där med! 
#17 Ja hon är bedårande. Hon vore kanske nå´t för dig? 
#18 Tack! 
#19 Hehe, nej tack. Jag har ju redan en gammal, fet huskattkastrathane som bits. Om jag inte behåller någon av dessa bebbar själv, så behöver jag en fin, fertil skogishona, men vi får väl se hur de här utvecklas.
Jag skulle gärna vilja ställa ut dem. Får kolla upp om det finns någon utställning som kan passa in tidsmässigt. Vad tror ni om deras chanser?

# 20 Väldigt söta kattungar och nog lär du få full poäng på färg och teckning på paddorna. Så läckra! 

#21 Tack! Tyvärr tror jag inte där är någon utställning som passar in tidsmässigt :(

Hej, vilka otroligt vackra färger på fina beisar. Lycka till med dem!
//Gisela

Jag hoppas att de är bra tekniskt sett också och inte bara har fina färger 
Jag håller med ovanstående om att det är jättefina färger på dina paddor.
Susanna

Tack! Men jag hoppas att ni gillar mer än bara deras färger. Det är ju trots allt en så liten del av det hela, bara 5 poäng.
#26 Jo, fast jag är inte så duktig på att bedöma så här små kattungar. Alla ser ju ut som om de ska bli vackrast i världen i den här åldern…. Fast jag tycker att Aurelie och Bijou är mest tilltalande om jag måste välja.
Susanna

Aurelie, vilken pangbrud hon är redan nu! Åhh vilket uttryck hon har sedan, mycket vackert.
Lycka till med dem!
//Sussie

Vilka gosproppar! Mmmmm….Aurelie
Det är ju rent ut livsfarligt att titta på sådana här bilder. Man vill ju bara ha.
ÅÅÅ hon är bara såååå härlig. Tyvärr så ska vi inte ha fler katter men jag hadde inte tvekat på att köpa èn av dom här