OT: Visst är det skönt!!
Visst är det skönt med ett forum man kan rikta "alla" sina funderingar på? Jag tycker det, ibland får man tips ibland får man en tankeställare och för det mesta en massa "aha upplevelser" (så känner jag iaf) Det som jag tycker är bland det roligaste är att här på nätet blir alla så nära intill en fast man i verkligheten inte ens alls bor i samma landsände många gånger (om ens i samma land..)
Detta är mina spontana tankar, antingen så skummar ni förbi eller inte, vilket som för min del , men jag vill rosa alla sajtvärdar och sajtmedarbetare för deras kanonjobb!!!
Tack Dolleminas, visst har du rätt, vi har vunnit så mycket genom att kunna dela erfarenheter på det här sättet, och inte minst att knyta kontaker och bibehålla dem.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Håller med!
Visst har det varit en del tråkigheter och dispyter, men det är ju bara en bråkdel av alla inlägg som mestadels är riktigt roliga och trevliga.
Kan erkänna att jag blivit smått beroende av detta forum *skratt*
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#2 vem har inte det
(trots att jag inte kan ha skogkatt)
Jag är inne på denna sida flera gånger varje dag. Och tycker det är en bra sida.
Jag kan däremot ibland känna att det är lite för lite "seriösa" inlägg. Såsom tex. frågor om HCM, sjukdomar och andra saker m.m.
Har även saknat ny artiklar som kan vara till nyttig information för alla som är här inne!
(Nu kanske jag tog vatten över huvudet, men det är så JAG känner!)
#4 Bra att du tycker till.
Nu är ju alla en del av forumet, och tycker man att det är för litet intressanta trådar så kan man ju starta några! Någon måste ju göra det. Att det är för litet artiklar tycker jag absolut, och jag välkomnar alla som vill bidra med artiklar om intressanta ämnen, eftersom jag inte har haft tid själv att sitta och författa, men det kommer det med.
Mvh//Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt