Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 421 ggr
UncutDiamond
0

S*Uncut Diamond Asslan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är sååå stolt! Idag när jag kollade mailen fick jag världens trevligaste överraskning ifrån Monica, S*Zio´s . Den "lilla" Asslan pojken har blivit NOM & Klubbmästare 2007 bästa vuxna hane på RHK:s KM nu i helgen! Måste visa bilder.. man kände knappt igen honom. Nu har han blivit man Flört

UncutDiamond
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till på den stora killen :)

tindra21
0

han är snygg!

Kronängens
0

Jättefin!

UncutDiamond
0

#2. Jag är mycket stolt. Det känns kul när det går så bra för ens egen uppfödning. Ja han är snygg:) Tycker ialla fall jag:)

/Theresa

UncutDiamond
0

#3 . Ja man får säga Grattis till Monica som har en så fin Diamant boende hos sig.:))))))))

LittleL
0

Grattis Theresa och även Monica till en vacker pojk. Inte illa att bli bästa hane trots att han är så ung. /Sylvia

ariel
0

Jättegrattis till dej Theresa som har fött upp honom+STORT GRATTIS till monica som är ägare…Han är jättesnygg!MVH*Marina*

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

SillyZones
0

Så fin han är!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Silverfarans
0

Guuud vilken kille hmhmhmhhmhm SNYGG!!!!

UncutDiamond
0

#6-7-8-9. Gissa om jag är stolt  Han fyllde 1 år den 18nov. Han är stor,pälsad och en underbar kille. Sedan är jag väldigt glad över att han bor hos en så underbar människa som Monica.Glad

Guldeken
0

Ojojoj, det var en stilig herre. Mycket vacker och pälsig….o mjuk och gosig. Grattis till en sådan skönhet.

UncutDiamond
0

#11. Jag har fått njuta utav honnom 12veckor av hans liv. och dom veckorna glömmer man inte:) Nu är det Monica som har den äran att bo hos honom:) Så grattis Monica!Glad

/Theresa

Zios
0

Man bugar och tackar så jätte mycketFörvånadSkrattande Tack till alla!

# 10 Jag är så tacksam och glad över denna Diamant Theresa. Dessutom fick jag lära känna en helt underbar människa som du, det är jag så glad över. Jag får nog skaffa mig mig headset så mycket som vi kacklar i telefonFlört