Det där med hanar...
Är inte lätt.. Usch, mina planer förstördes då vi var tvunga att kastrera våran Prins.. Och till min "Lillan" behöver jag ha en mer nallebjörnsaktig hane som inte är allt för lång i huvudet och som öronen sitter lågt samt är öppna i basen, gärna med toffsar.
Sen är det de där med temperamentet, hon har inte dåligt, men hon tror att hon är en padda, så jag skulle behöva ett lamm :P
Så vart finns dessa hanar? Hmpf.. Ja som sagt det är inte enkelt..

Nyfiken som jag är gick jag in på din hemsida, men jag vet ändå inte vem "Lillan" är? /Sylvia
#1 S*Swingcat's Gilmore Girl, aka Lillan

Vi har ju vår nallebjörn S*Silverfårans Bombadil n 09 24…Han har ett super temperament och verkar tro att det är han och matte som styr och ställer hemma, husse är bara någon som betalar hans mat.
Han är HCM testad nu i oktober med ett normalt och fint hjärta, här finns stamtavlan… Han bor i Bro, norr om Sthlm.
MVH Gisela Vikström

Hej Michaela. S*Englaflickornas Sebek tycker jag och tror jag skulle kunna passa… Nu har ju Eva-Helen mera info såklart men han är inte lång i huvudet,, väldigt bra stomme och bra öron. En superduper nalle. Som är så goosig.
Han är ju iofs inte redo föräns i mars då han ska HCM testas, men han väger nu över 5 kg och är en riktig pudding…
n 09 22 är hans färg.. Stamtavla finns HÄR…
Han bor i Vallentuna.
//Linda