ang bad?
Hejsan alla kunniga.. :-)
Jag undrar,, hm kan man bada en 4 veckors kattunge, hon har bajs i pälsen. Hon var ju så hård i magen att jag fick rådet att ge henne 0,01 ml laktaulos vilket jag gjorde. hm Nu har hon bajsat på sej,, som attans,,, det är ju bra förvisso att hon har fått ut det som satt som ett stopp. men hm nu är ju då frågan,, ska man låta det vara,,, bajsigt och dant, för mycket fölr att Maja ska tvätta henne tror jag,,, Eller kan man bada och tvätta henne?
Jag ska ju in med henne till vet sedan i em men hon kan ju nte vara bajsig i hela bakdelen heller? Hur går man när dom är så små?
Någon som vet eller har tips?
//Linda
Det är klart att du kan bada din kattunge, se bara till att hålla henne varm efteråt. Det går väldigt snabbt att föna en kattunge torr.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ok,, tack för snabbt svar..
//Linda

och akta ansikte och öron såklart, se till sen att få henne ordentligt torr och använd ett Enormt milt schampo.. =)

:-) mmm jag badade bara bakdelen, mycket milt kattbäbis schampo, har henne i en handdul och nu ligger hon hud mot hod eller vad säger man när den ena har päls.. men hhe ja du fattar.. ;-)
//L