Stora katter

#3 Amadeus är ett år och åtta månader. Vad han väger vet jag inte riktigt men sist jag vägde honom var det 7.5 kg men det är ett tag sedan nu. Amadeus växer mycket nu och blir tyngre för varje månad och han är fertil.
Fin kille du har förresten!

#5 Vilken stooor snygg kille
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Nu har jag ju sett ett par av katterna i tråden förut och vet att dom är stora, men annars kan man inte avgöra på en bild om katten är stor eller inte. Man behöver ha något att jämnföra med. Nu är ju en tändsticksask lite för liten:)) men ni förstår säkert vad jag menar. Det beror ju annars på hur stor MÄNNISKAN är som håller katten. /Sylvia

Malin, är han verkligen 1 månad på bilden…………?? Ser något stor ut för att vara 4 veckor gammal……
//Annika

#10 HAHAHA, nu såg jag….. /Sylvia
#10 jag uppfattar det som om hon menar att bilden är tagen för 1 månad sedan
Det står ju att bilden är en månad gammal inte katten.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

okej då da…….men håll med om att det var lite kul………
//Annika

Hahaha….det var……mycket kul

Så den här tråden nu…
La just ut en tråd om:
Min jättestora NFO flicka:-)
kolla den 
#14 Haha, ja han HADE ju kunna gå för en 4 veckors

Men gud, så fin han är Mulan, mmm, verkligen synd att han är kastrat

#21 Mums

#26 Snygg kille!

#28 Tack så mycket! Han är världens snällaste!

Legger inn mine bilder på Cevita här då :-)
6.6 kilo :-))) snart 3 år och ännu fertil.
Vi ska låna inn en hane efter nyår 

#35 Cevita är en mycket stor tjej som har en grym kropp i mina ögon. Jag har sett henne vid några tillfällen och det är en katt jag verkligen gillar både till utseende och temperament, världens roligaste katt.

#39 Är det en avlägsen släktining eventuellt?!

#43 Tack så mycket! Det är min "lilla" stolthet till kärlek =)

#44 Det förstår jag mycket väl:)
/Theresa

hehe jaaa asså.. jag vet inte riktigt men jag anser och tycker att min Bacardi är en stor katt iaf,, ja iaf ännu sålänge..
Han är ju nu bara 7,5 månader och väger 5,5 kg. Det tycker jag är stort och tungt,, men hehe jag har ju bara tjejer att jämföra med oxå.. ;-)
Sedan finns det ju katter som ser superstora ut,, är stora men väger inte så mycket,, och katter som inte alls ser så stora ut men väger bly,,, så det där är ju svårt att säga och dra så stora växlar av tycker jag med stora katter etc…
//L