Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 445 ggr
Mylingens
0

Kan inte låta bli...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

att visa mina småttingar som blev 5 veckor i onsdags! Dom är så söta i denna åldern så jag får ont i hjärtat när jag tittar på dom Kyss. Förmodar att ni är trötta på alla kattungebilder nu men jag kan bara inte låta bli. Först ut är Jesse James som är bokad. //Kaisa

Mylingens
0

…sen har vi lilla Calamity Jane, kallas för Pyret här hemma. Hon stannar hos oss.

Mylingens
0

Här är en bild på Hopalong Cassidy, och han är till salu fortfarande.

Mylingens
0

Mitt lilla charmtroll är Wild Bill Hickoch. Han är minst men helt klart den goaste av alla. Kolla in hans vita öronspetsar!

Mylingens
0

…här ser man tydligare hans vita öronspetsar.

Margona
0

Vilka söta kattungar och fina bilder!

Mvh Margona

Mylingens
0

Sist ut denna gången är Doc Holliday. Sambon har förälskat sej i honom totalt, men jag hoppas att han blir  bokad inom det snaraste så inte Peter får för sej att han ska behålla en kille som är nära besläktad med alla våra honor. Slut för denna gången! //Kaisa

Mylingens
0

#5 Tack! Jag kravlade runt på golvet hela förmiddagen igår för att försöka fånga bustrollen på bild, lättare sagt än gjort, hihi! //kaisa

Myskatten
0

Va söta dom är kaisa! mm detta med att bli kär är ju lätt jag fick för mej att jag skulle behålla Millboy i  kullen men bestämde mej för att sälja han ! Lycka till med alla SkrattandeEva

Christina-S
0

Oh, vilka sötnosar. Men jag säger bara Calamity Jane och Hopalong Cassidy Kyss

/Christina

av Edelmann(N)
0

åååå vilka sötnossar du har där Kyss

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Kronängens
0

De är jättefina allihop. Jag gillar Hopalong Cassidy bäst.

Silverfarans
0

Guuud de är ju bara för FINA!!!! Speciellt han med öronspetsarna lite kul att få följa han mm.

kerstin2181
0

Wild Bill, oj oj, snacka om att få ett hjärta att smälta, kanonfina bilder, men kanongoa ungarFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LittleL
0

Söta kattungar, men Cassidy är helt klart sötast! /Sylvia

Mylingens
0

Tack ska ni ha allihopa!

Idag har en dam ringt på Hopalong Cassidy, hon kommer på söndageftermiddag och hälsar på. Vi får väl se vad det leder till…

Wild Bill är en riktig charmör som jag skrev innan, han får ens hjärta att smälta när han kommer springandes på sina små ostadiga ben så fort han ser mej. Här kommer en bild på öronen bakifrån… //Kaisa

Mylingens
0

Damen som skulle komma igår och titta på Hopalong Cassidy ringde en halvtimme innan hon skulle komma och sa att hon inte kom, trist. Här kommer en bild på småttingarna som jag tog igår när alla låg samlade på samma ställe och det är ovanligt numera…hihi! //Kaisa