Trevlig helg=)
Trevlig helg önskar jag er alla
och till er på utställningarna i helgen, lycka till
själv åker jag på kattens dag, med Satin och Dogge.
Shadow, stort tack för alla uppdateringar om Charlie Chaplin, det värmer.
Och samtliga i skådespelarkullen, mår bra i sina nya hem, och är supersociala och trevliga, det värmer gamle matte
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Hej hopp, trevlig helg på dig med och LYCKA TILL alla som ska till Birka och ÄK!! Idag blir det julstädning här hemma och pepparkaksbak. I morgon visar jag Lucy på kattens dag.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Trevlig helg på alla :) Nu är jag inflyttad i lägenheten, bara lite möbler som saknas med jag bor här nu :)
Idag ska jag åka till Birka och kolla på 2 avkommor, samt en möjlig tilltänkt hane till min S*Swingcat's Gilmore Girl :)

All lycka på utställningen idag alla Ni som kom med, imorgon ska jag försöka hinna ta mig dit kika på er.
*Kram Eva-Helen*

Jag ska åka till Birka nu för att titta på alla fina katter. Jag önskar alla en trevlig helg!
Margona

Oj oj, S*Lynxeyes Satin Silver fick följa med på kattens dag idag, för att se hur hon skulle bete sig, lite träning inför utställning, avslappad rakt igenom, bara bus och gos. Jag satte upp henne på en avsats, och hon la sig tillrätta, och bara mös inför alla besökare, hon visade verkligen, att hon gillade dagen

#5 Hon ser såå cool ut din Satin…Jättefin är hon…Kramizzar *Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Måste bara visa denna bild med på Chaplin, var ju tvungen att fråga först, då det är Shadow som skickat den
tycker den ser härlig ut, Chaplin på ena sidan, och Kitty på andra sidan, hon ser inte glad ut, men senare samma dag sov dom tillsammans på soffan, ha ha

#8 Vilken underbar bild…Chaplin ser ju ut att ha ett riktigt självförtroende med svansen i topp…
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#9 Shadow är underbar att skicka bilder med uppdateringar, värmer så