Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 542 ggr
LittleL
0

ÄK i helgen:)))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det nu dags att åka på utställning igen:)) ÄLSKAR verkligen den biten utav min hobby! Packat har jag redan gjort. Det är första gången det hänt att jag packat så här tidigt. Brukar vanligen hålla på fram till klockan 2 på natten. Nu ska jag bara bada katt, sen är jag klar:)) Så håll tummarna för att jag får min Cocosflinga gnistrande vit med tre schamponeringar, annars blir det ombad:( Varje gång som det ska badas så förbannar jag min älskade vita katt. Vackert är det men inte lättskött.

Någon mer som håller på med förberedelser inför ÄK i Kungälv??

/Sylvia

kerstin2181
0

Nope, här är det lungt tills januari, här i Örebro, men jag önskar din vita skönhet lycka tillFlört

Och passar på att önska Barbro på S*Rockringen`s lycka till där medFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

majaj
0

Vi håller tummarna till den vita skönheten. Hon är ju så snygg……Flört Kramar Maja

Carrocs
0

Jupp, här är oxo allt förberett, och Cornell är kammad och putsad, det enda som är kvar är klorna, men dem tar jag sist ikväll, när han är slö. Han gillar inte kloklippningen annars.

Ska förbereda fikat till imorgon sedan, så slipper jag det imorgon; äter GI-mat nämligen.

LittleL
0

#1 Tack!
#2 Tack, hon brås på sin vackra mor Skrattande

#3 Skönt att det iaf finns någon som ska dit. Jag ska bara förbereda fikat, är en kaffetok nämligen:)) Lycka till imorgon, ska spana på Cornell.

/Sylvia

Carrocs
0

# 4 Önskar dig lycka till med din fina vita skogis!

Vet att det är svårt att tvätta vita katter, Cornell blir så lätt gul på halskråset och benen, suck!

kerstin2181
0

Jag blir så avis på er som ska iväg, då jag är för rädd att köra vintertid, så kommer jag inte iväg på utställningar, och jag bara älskar den atmosfären, att kunna träffa andra människor, spänningen, att dela glädjen med andra, hoppas få se er lika glada efter helgenFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Kronängens
0

Oj, jag har inte börjat än. Ska snart stryka burskynket och packa borstar och kammar m.m..

Vi ses i helgen!

Mylingens
0

Nope…kom inte med Gråter. Är såååååå avundsjuka på er som ska dit… Lycka till allihopa! //Kaisa

Anna-j
0

Jag kommer på söndag. Nervig som tusan eftersom jag är grögöling =) Kanske kommer förbi å tittar lite i morgon ändå..

SillyZones
0

Jag är så avundsjuk på er! Denna helg skulle jag ju på Birka *snyft*Ledsen Men kom ju inte med.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt