Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 331 ggr
myriis
0

Era sötisar?

Jag tycker norska skogskatter är jättesöta och skulle gärna vilja se bilder på era sötisar? :) Är det mycket skötsel, går dem lösa utomhus/ i huset? Jag funderar inte på att skaffa själv, har tillräckligt med djur, men är alltid kul att veta ;)

Kom inte på vilken grupp jag skulle välja, ni får "omplacera" det ifall det blev fel.. ;P

Signe-Jonna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är världens sötaste skogkatt.Kyss (I alla fall enligt mig).Skrattande Här ligger hon och vilar i en av våra transportburar.

SKOGSGLIMTAN
0

Hej Myriis!

Jag har två syskonbröder som är snart 5 mån. Håller med dig att norskskogkatt är jättesöta, och visst må man lägga ner tid och pengar, men det gör man ju så gärna, för man har ju valt att leva med sina katter. Här kommer bild på mina grabbbar. Sebek är först ut ( första bilden).

*Mvh Eva-Helen*

SKOGSGLIMTAN
0

Och så Tutankhamun.

*Mvh Eva-Helen*

myriis
0

Åååh, vad avundsjuk jag blir! Vilka sötnosar alltså! Tror inte jag ens har råd med en katt, hehe :P Sen bor det tre hundar i hushållet som gärna jagar, samt en kanin som tror att hon är en pitbull.. Och tre kaniner som beter sig som kaniner ^^

Margona
0

Jag har två killar far och son. Här en bild på Smeagol.

Mvh Margona

Margona
0

Här en bild på hans son Amadeus.

Mia418
0

Här kommer en bild på min prinsessa Basilika

Kronängens
0

Det blir nog många inlägg i den här tråden! Min lilla goding, Abigail kommer här. Hon är sju veckor.

myriis
0

Alltså gud, jag dör! Hur kan man vara så söta?!?! Är dem lika snälla som dem ser ut? ;)

Signe-Jonna
0

#9 Min Jonna är hur snäll och go som helst. Kelen, social och lätthanterlig, men busig också förstås. Hon lär sig saker lätt också, behöver bara säga nej så förstår hon. Vi är kära i vår lilla sötnos!Kyss

Sol-Mone
0

Jag har en Skogkatt och en Birma.

Pälsen är lättskött. Vid fällning behöver man kamma varje dag men annars räcker någon gång i veckan.

Zizzelina

isblomma
0

Här kommer mitt bidrag på Balder.

myriis
0

Vilka sötingar :) Undra om det ens finns fula skogskatter? ;P
#11: Visa gärna en bild på din Birma också! :)

Mizzi
0

# 12 Vilken gooooding Kyss

ariel
0

Jag vill visa upp en avkomma från oss på S*Karmskogen's…Ajax såå söt

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

LaSadie
0

Här kommer en bild på en av mina sötnosar Mim =)
Har en bonnkatt med och dom två är innekatter. Lättskött är dom med förutom när Mim fällde päls för någon vecka sedan, jisses vad hår det var :D Det mesta hamnade på kläderna Räcka ut tungan