Återigen gulliga kattungar...
Så sött!
Susanna
Sådana där söta bilder borde vara förbjudna att visa.
Vill ha!

åå så söta 

Kanonsöta bebisar!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

ett sådant fint luciatåg skulle jag också vilja ha till att lussa:)) dom är så fina dina små gull.
/Theresa
Men nu går det ju inte att välja någon av tjejerna!!
usch så svårt…
/Kattis

#13 Och vad tror du att JAG tycker… 
Nåja, jag har en ny favorit nu, och jag TROR att hon får stanna, men vi får se.. Inget bestämt än.. Men hjärtat är svårt att övertyga med annat..
mvh Malin
Åååh vad fina de är!!!
Sharin är som du redan vet min STORA favorit och hoppas att hon ska få flytta till Tyresö (där jag bor) när hon är tillräckligt gammal.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ska bli spännande att se vilken av töserna som får stanna. Jag har en liten favorit tjej, spännande att följa henne och se hur hon utvecklas. Lycka till med din fina kull.

De är helt underbara! Ska bli spännande att se vem du väljer! //Kaisa

Ååå vad fin Minnie Moose. Vill ha!

Jag håller nog fortfarande på min dotters favvo, Sharin:)) /Sylvia

Ja du Malin ,vilka tjejer du har ,dom blir bara vackrare för varje vecka som går och så denna ståtliga kille Axl
just nu så tycker jag att Dolores tar sig mer och mer ,Shirley är vacker , och Dita söt som socker,med stora öron och haka,Sharin är både söt och har en härlig look med bra haka och härliga öron, och Minnie har en grym look,ska bli spännande att få se dom snart igen ,men tiden går ju inte fort nog
pussa på barnbarna så länge från mig
ha en trevlig helg
kram Annette

Förutom att du har världens goaste kattungar, så är dom ju världens goaste luciatåg också. Hoppas dom lär sig nån bra Luciasång som dom kan bjuda på om 14 dagar så där…. Mjau, mjauuuu mjau, mjau, mjauuuuu….osv. Marie får väl öva med dom. 
)