Vår Kråkis 3 år idag
Grattis på treårsdagen vackra Kråkis!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Herre min jeeeee, vad tiden går fort!
Grattis vackra Lilja på din 3 årsdag. Jag är säker på att dom tvåbenta kommer att fixa någon slags smaskig "kattårta"…..=)
Hälsningar "gammel matte"
Annika

Grattis till en jättevacker tjej:)
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Annika…du känner ju oss..Visst blir det tårta till Kråkisen. 
.
Med 3 ljus på..som matte får blåsa ut..är ju mattes katt eller matte är Kråkans 2-bening.
//Henrik & Heli

Grattis vackra "Kråkan"! Då blir det ju firande i Fritsla också hos Sylvia där syrran bor! Jag får fira dotterns 16-årsdag i dag, som sagt Annica, tänk vad fort tiden går.
/Lena
Grattis till "Kråkan" från oss på Kronängens!
Susanna

Grattttttis söta gulliga snygga KRÅKAN! :)

Grattis snyggis

Grattis lilla Lina på din 3 årsdag. Nu vill vi att mamma tar lite nya foton av vackra Lina……….=)gärna med Tårtan.
//Annika
LittleL: Vad dom är lika , går ju inte ta fel på att dom är systrar , Grattis syster 

Är hon blåögd? Jag dööör vad snygg. är hon fertil:)))

#11 Det ska nog gå att ordna:)) För igår köpte jag en ny KAMERA!!!! Efter mycket vägande fram och tillbaka, diskutioner om vad dom olika kamrorna kan, osv,osv. Så kom vi fram till att en Nikon D40 fick det bli. Den är liten och smidig för mina värkande handleder. När det gäller kort på Lina så valde jag det gamla kortet för hon fäller massssor just nu och ser inget rolig ut. Men du kan få se ändå:))) Bered dig på att hon är korthårig nu då:) /Sylvia

Vad snygga syskon. KORTHÅRIG… Hon är väldigt långhårig för att vara korthårig:))) Mycket snygg 

Åh, helledutten, blir tårögd nu……………och jag håller med, hon är väldigt långhårig för att vara korthårig……..=)
Krama henne ifrån mig. Men var är tårtan då?
Grattis till kameran, visst ÄR det häftig att kunna ta fina bilder.
#13…Ja..hon är blåögd.