Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett31-om-sajten-om-ifokus
Läst 354 ggr
SillyZones
0

Avelshanar INFO

Nu har ommöbleringen bland avelshanar finnes/sökes påbörjats. Jag har öppnat två nya grupper Avelshanar finnes (låst för inlägg) och Avelshanar sökes. Jag har flyttat över alla inlägg där man söker en avelshane till gruppen Avelshanar sökes. När det gäller Avelshanar finnes (låst för inlägg) har jag skickat ett PM till alla som har sådana inlägg ute där ni ombeds kontakta mig eller mina Medarbetare för vidare information om ni önskar annonsera ut Er avelshane under den nya gruppen. Jag hoppas att jag lyckades få iväg ett PM till alla berörda, annars ber jag om ursäkt. Under en övergångsperiod så finns inläggen om avelshane finnes kvar i den ursprungliga gruppen, som sedan kommer att tas bort. Diskussioner om avelshanar generellt hänvisas till Avel/Genetik/Uppfödning. Jag hoppas att detta ska kännas bra för er alla och bidra till att det blir lättare att få en översikt på sajten.

//Jessica, Sajtvärd

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kerstin2181
0

Det blir säkert kanon JessicaFlört återkommer när Dogge är mogen, fniss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SillyZones
0

Jag vill bara förtydliga att det går att lägga in sin egen annons under Avelshanar (låst för inlägg). Gruppen är INTE låst, utan annonserna som kommer in låses i efterhand av mig eller medarbetarna. Hoppas det inte känns för krångligt, men det måste bli såhär eftersom många vill ha med bilder i sina annonser.

//Jessica

SillyZones
0

Puttar upp