Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 292 ggr
iotdis
0

Superman har blivit pappa!!!!!

Jag är så himla glad,min store lille kille Eliot har blivit pappa till 3 st ,2 hanar 1 hona.Dom vägde en hel del hane 1 vägde 145g,hane 2 135g och honan 128g riktiga små superbäbisar eller skall man säga sumobäbisar.Jag är så glad att allt har gått bra,mamman är CHS*Älvdansen´s Doris Lessing (det är inte alla som har haft en nobelpristagare hos sejSkrattande.Min pojk har rökt ciggar hela nattenSkrattande     /gunilla

chewbaccas
0

GRATTIS GRATTIS!!

Vilka kanonfina vikter på de "små"..

iotdis
0

Ja Doris hade lite jobbigt med den första och största.Det är Annika på S*Älvdansens som har bäbisarna.Jag är smått avundsjuk på henne.Hoppas jag själv får superbarn här i framtiden./Gunilla

iotdis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ligger hon med sina små.

Zios
0

Grattis till trillingarnaFot i munnnen 
Monica S*ZiosGlad

Kronängens
0

Grattis!

iotdis
0

Tackar så mycket,Supermannen tyckte inte detta var något utan skulle gäääärna göra om det.Jag är stolt och gläds med AnnikaGlad/Gunilla

SillyZones
0

grattis till bebisarna!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

LittleL
0

Grattis Gunilla till Eliots bebisar. Ska bli jätteroligt att se dom små:) En klar fördel att jag nästan bor granne med Annika Skrattande /Sylvia

alvdansens
0

Här är vi också såå glada och stolta över Doris och hennes "super-barn" :-)

Extra roligt var det också att Sophie som vi nyligen förlorade fick en lillasyster! Bilder finns nu ute på hemsidan.

#8 vi ser fram emot besök här uppe på berget Flört

LittleL
0

#9 Hej!!! Och GRATTIS till dig med Skrattande. Jag kommer såå gärna!! /Sylvia

flamingooo
0

grattis.. och vilka vackra ögon mammn hade

Rhapsody
0

Grattis  både Annika och Gunilla till de fina bebisarna. Håll hårt i den lilla paddan Annika, jag bor ju också nära Fritsla….

/Lena

iotdis
0

Tack Lena ,det känns som om dom är mina fast jag "bara" har bett Eliot leverera lite fröSkrattande.Skämt åsido det är något särskilt med den första kullen som man i allafall är involverad i.Gläds med Annika och jag tror hon håller hårt i paddanKyss/Gunilla