Superman har blivit pappa!!!!!
Jag är så himla glad,min store lille kille Eliot har blivit pappa till 3 st ,2 hanar 1 hona.Dom vägde en hel del hane 1 vägde 145g,hane 2 135g och honan 128g riktiga små superbäbisar eller skall man säga sumobäbisar.Jag är så glad att allt har gått bra,mamman är CHS*Älvdansen´s Doris Lessing (det är inte alla som har haft en nobelpristagare hos sej
.Min pojk har rökt ciggar hela natten
/gunilla

GRATTIS GRATTIS!!
Vilka kanonfina vikter på de "små"..

Ja Doris hade lite jobbigt med den första och största.Det är Annika på S*Älvdansens som har bäbisarna.Jag är smått avundsjuk på henne.Hoppas jag själv får superbarn här i framtiden./Gunilla

Grattis till trillingarna
Monica S*Zios
Grattis!
Susanna

Tackar så mycket,Supermannen tyckte inte detta var något utan skulle gäääärna göra om det.Jag är stolt och gläds med Annika
/Gunilla
grattis till bebisarna!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis Gunilla till Eliots bebisar. Ska bli jätteroligt att se dom små:) En klar fördel att jag nästan bor granne med Annika
/Sylvia

Här är vi också såå glada och stolta över Doris och hennes "super-barn" :-)
Extra roligt var det också att Sophie som vi nyligen förlorade fick en lillasyster! Bilder finns nu ute på hemsidan.
#8 vi ser fram emot besök här uppe på berget 

#9 Hej!!! Och GRATTIS till dig med
. Jag kommer såå gärna!! /Sylvia

grattis.. och vilka vackra ögon mammn hade

Grattis både Annika och Gunilla till de fina bebisarna. Håll hårt i den lilla paddan Annika, jag bor ju också nära Fritsla….
/Lena

Tack Lena ,det känns som om dom är mina fast jag "bara" har bett Eliot leverera lite frö
.Skämt åsido det är något särskilt med den första kullen som man i allafall är involverad i.Gläds med Annika och jag tror hon håller hårt i paddan
/Gunilla