Smågryn!

ps….har också provat med köttfärs, kokt lax (ingen som är vidare förtjust i av katterna!?!), strömming mm….ds
En av mina småtjejer ratar fisk, men är väldigt förtjust i kokt och grillat kycklingbröst. Så fort hon känner lukten kommer hon ut i köket och väntar på att kycklingen ska bli klar. Har du provat kyckling?

Nix, men klart värt att testa. Om inte annat är det lite trist att inte kunna bjuda dem på något extra smaskigt!

Min kull ville inte äta något annat än torrfoder, provad allt möjligt men allt ratades. Det var först vid 7-8 veckor som dom började testa lite andra grejer.
Söte gullegryn förresten:)) fick nästan ont i ögonen av att titta på dom.
/Sylvia

#5 Ha-ha, ja jag vet att jag borde använt en mindre reflekterande bakgrund. Får hitta något annat till nästa gång. 
/Monica
Njae men vissa saker har varit mer eller mindre populära. Jag hade en köttfärsröra som var vädligt populär nu i sista kullen, som bestod av rå köttfärs, äggula, smör och litet majsvälling. Smaskens, va?
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#7 Tack för receptet!!

Min sista kattunge tyckte det var super läbbigt med blötfoder oavsett sort. Han knaprade babycat från att han var drygt 3 veckor, jag försökte då blöta upp dessa för att få honom att smaka men det ratades. Senare runt 6-7 veckor började han äta blötfoder med stor aptit.

Hej Monica!
Jätte fina kort, trots "blänk" och suuuper söta kattkillar!
Ja, som du vet åt våran Bambi INGEN kattmat förrens sista veckan innan flytten, då blev det kokt kyckling, snacka kräsen! De andra åt dock Hill'sTM Science PlanTM Kitten Tender Chunks in Gravy och Science plan kitten….
Lycka till!
Marianne

Oj oj vad Hafrar är söt.jag tror jag blivit kär:) Min lill kisse äter bara Hills&Iams blötfoder för kattungar.Ingen annan sort som duger.Ja såklart att man ska ha det som är dyrast he he. Räkor ville hon inte ha från början.Kissarna brukar få det nån gång ibland som lördagsgodis.Nu fullkomligt älskar hon dom..