Vår lille kämpe
Nu har vår lille CD hunnit bli 10 dagar. Han är en verklig fighter och har nu sprängt 100 grams gränsen. Allt går bra med honom, fast det är handmatning som gäller. Så jag får blicka långt framåt innan jag får en natts sammanhängade sömn.
jag har rasat 3 kg i vikt trots att jag äter som vanligt, så det är ju nästan som om det är jag som fött barn härhemma. Här kommer en bild på vår sötnos också.

Vilken sötis,ja man blir ju som en x-tra mamma i ditt läge…Lycka till med honom
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Mitt hjärta klappar lite extra för honom. Så jättesöt och duktig, men utan din hjälp skulle inget vara bra. Vet att det är jobbiga nätter nu men gjädjen över att se honom växa o må bra uppväger ju allt. Bodde vi närmre så skulla jag gärna ställa upp som reservnattmamma så att du fick sova ut en natt eller två. Tänk om jag då också gick ner tre kg vilken lycka. Pussa lillsnutt på pannan från mej och ta emot en kram själv. Laila.
Gud så söt han är!
Jag beundrar dig som orkar vara stödmamma åt honom!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vad skönt att det går bra med honom, vet vad du går igenom men det är det värt :-) Det svåra kommer sedan när man tror att man ska kunna sälja dom små. Man kommer dom så mycket närmre när man handmatar dygnet runt, en om mamman sköter maten själv och man bara har gosandet med dom.

Åh, vad du kämpat bra!! Lycka till i fortsättningen
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Att handmata är ett heltidsjobb, med många jobbiga nätter, stor eloge till dig, och den lille som kämpar tappert
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Det er godt at se at han stadigvæk hænger på! Og hatten af for dig, at du har kæmpet så meget for ham som du har!
For 3½ år siden fik vi et kuld hvor 3 af pigerne vejede 66, 70 og 78 gram og de klarede den allesammen! Der var 1 pige mere på 70 gram og 1 dreng på 104 gram, de klarede den ikke:-(
Pigen på 66 gram vejede 128 gram da hun var 1 uge gammel! Og 12 uger gammel vejede hun næsten 1300 gram! Så det KAN lykkes!
Jeg ønsker dig & Carpe Diem held og lykke!
Mvh Carli

Vilken sötnos! Hoppas det går bra med honom.

Oh volken liten sötis.Hoppas allt går bara bra med honom.Ja g håller tummen