Akvariefiskmat?????

Tror inte det kan vara skadligt för katten i små mänger.
Hi hi, fiskarna som är små överlever ju 

Det tror jag inte är någon fara alls, min hona kommer springandes när malen ska matas.. en liten "fisktablett" avsedd för malar är hon väldigt förtjust i :)

Det finns ingen innehålls-förteckning på burken?..det är nog inget skadligt i den iaf..Min mor hade en katt för många år sen o den var helgalen i flingorna också..fick hon inte lite i handen när det var matdags för fisken så blev hon sur o gav man bara guldfisken mat så slickade hon i sig flingorna från vattnet i akvariet medans dom flöt istället..
dom har idéer våra små 
//Stefan

Jag har tre katter som kommer direkt när fiskarna ska matas. Sträcker sig upp för att nå och när det inte går så dammsuger dom golvet för eventuella rester!

Hi, hi… du beskriver vår Patina! hon har ätit några flingor fiskmat i många år varje kväll. Det är kanske därför hon har så fin päls
. Så du kan nog lugnt låta din katt få lite fiskmatsgodis….

När vi hade fiskar, så upptäckte vi en dag att fiskmatburken låg på golvet öppen och inte en smula kvar. Katten hade fixat ner burken från kylen där den stått i säkert förvar, och fått upp locket, som inte var så lätt att få upp, och sedan hade hon mumsat i sig alla flingorna.. Och det var en ganska stor burk och ganska ny öppnad. Hon vart inte dårligt på någotvis. Men efter det så stängde vi in burken i ett skåp, då hon var som galen i fiskmatburkar.
Qumla däremot föredrog kaninpellets…förstår inte vilka konstiga delikatesser de har:)
/Veronica

Ha-ha, skönt at höra att det är fler katter som anser detta vara en delikatess. Nå, då får han fortsätta med sitt "godis"!
/Monica

Ibland brukar jag lägga avmaskningsmedlet i fiskmatburken i några dagar …-mums, säger katterna när det är dags för avmaskningsmedel. 

Även jag har fiskmats ätande katter. De får nån pellets när fiskarna får. Atos tycker att det e såååå gott=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#8 Jisses, vilket bra knep!!!!