Nu går tåget
Det blir kastrering för Fernando. Eftersom han fortfarande är kvar här hemma och börjar intressera sig för syrran, mamman och lilla britten känner jag att jag inte vågar ha honom fertil länge till. Hans kullbror gör vad han kan för att visa huskatten hemma hos honom att han är en riktig karl, som tur är är hon inte fertil…
Eftersom båda kullgossarna verkar vara tidiga herrar känns det lite väl riskigt, så nu är det sista chansen om någon är intresserad av kullens kung som fertil hane. Det är trist, men jag vågar som sagt inte ta några risker. Vi bor inte så att vi kan ha något eget rum till en fertil kille, annars hade jag gärna velat använda honom själv på den tös han inte är släkt med. Är någon intresserad av att ha honom på foder så är det tänkbart.
/Lena

Fy vad ful har är 
, kan ju inte vara vår som är pappa till den
Kram från oss
Humletassar

Oh vad fin han är:) Synd om du måste kastrera honom.men vad ska man göra när flera av katterna är släkt! Konstigt att du inte fått honom såld!

#2 Ha ha ha, lika ful som de trollen ni har kvar från samma pappa då eller? 
/Lena

Han är såå fin
. Men jag förstår dig, Lena. Det är riskabelt att ha släkten ihop när dom börjar bli fertila. Hans syrra är nog också tidig för Nitte är vääldigt intresserad utav henne. Vågar inte ha dom ihop heller eftersom Vouzan tycker att han är världens mysigste, och uppvaktar så gott hon kan:) Bifogar också en bild på Fernando ifrån KM:et, visserligen tagen med mobilen men han är så avslappnad och skön i buren
/Sylvia

Tack Sylvia! 
Vilket mysigt kort på min dunderklump!
Ja den dan han ska kastreras kommer nog mitt hjärta att behöva bedövning också. Det är såååå synd, men vad gör man?
/Lena

Lena, förstår att det känns jobbigt, har ju själv bestämt att kastrera mamman till skådespelarkullen för att inte riskera nån parning mellan henne o Dogge, det skulle bli 5,75% i total inbreeding mellan dom, och det krockar redan i 4 ledet, och hon kan vara lömsk med pillren, så därför ska hon nu få Galastop, och kastreras snarast, då prinsen osso börjar bli könsmogen
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Väldigt fin kille är han…
Åh, så fin han är!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Vart går tåget ???? Är det X2000 … hoppas inte det
det går för snabbt….
Jag hoppas att det finns blir några nypåstigna passagerare under resan gång innan du når slutdestinationen …
Lycka till grabben ….
Hmmm, jag sitter ju med samma problem som dig.
Vi byter killar, haha!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Silly Zones & Rhapsody ,,, Perfekt lösning
X2000 Östersund - Bredared - T&R
Smart
#6&11 Ja, byt katter vet'ja!
Båda era killar är ju superfina och borde verkligen få ge sitt bidrag till aveln innan de blir kastrater. Om jag inte redan hade en fertil hane så…

Åh vilken bra idé du kommer med Ylva, men problemet är ju att jag inte har möjligheter att ha en fertil hane. Vi har helt enkelt inget utrymme där vi kan ha en kille och lös i huset vågar jag inte ha en okastrerad kille. Jag har ju inte bara skogisar utan även en liten britt-tjej….. P-piller i all ära, men jag vågar inte lita 100% på dem……
Ledsamt, för det hade varit en höjdargrej…
X2000, nej jag hoppas att det slipper bli något tåg….
/Lena
Åååå inte ska han väll bli kastrat redan den söta röa killen

#15 Jo det verkar som om jag inte har något val. Risken för inavel och blandraskatter vågar jag inte ta så det blir nog så, tyvärr.
/Lena