Mötet med Amazon...

Åh så söt! Hon verkar trivas hos sin mamma! 

Hon ser jättefin ut, grattis till tjejen!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis till er nya vackra lilla dam
.
Anki S*Järvaskogen's

Jättefin tjej och jag måste säga att lyckligare matte har jag nog aldrig sett. Lycka till med Amazon 

Underbart… :-) supergrattis.. till lilltjejen,, hon ser underbar ut,, ska snart komma och hälsa på er alla..
kram

Ja så lycklig o nöjd som du ser ut så måste Pia vara väldigt glad att Amazon har flyttat till er…Supersöt är hon,,,lycka till med tjejen…Kramizzar*Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Ja håller med #11 lycka till med Amazon & killarna måste vara glad över att få hem sån fin tjej
/Eva

Tack för alla fina bilder du ,mailade mig på henne, hon är ännu vackrare i verkligheten lilla Amazon.
Pappa Amadeus och Farfar Smeagol skickar massor med nospussar till henne
Hej hej… det värmer såååå att ni är så glada över den här flickan .
Tack för bilderna i dag… 
Här kommer en bild på hennes mamma som hälsar så mycket. Hon har nog letat lite efter hon i dag men det ser ut att gå fint redan. 

Önskar er all lycka till med tösen, hon ser kanonfin ut
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Åh, du ser så lycklig ut på bilderna så jag får tårar i ögonen:)) Hon är underbart vacker och har kanonfina öron:))) Grattis till en liten Donna och hoppas jag någon gång får nöjet att se henne "live" /Sylvia
lite mer bilder på flickan som jag tog igår inne i bilen på flygplatsen. Hon lekte och snusade nyfiken rundt i bilen…hihi
Hon var sååå lugn o cool ;-)
Grattis till sötnosen--du ser verkligen glad ut--kan inte bli bättre.
Kram/ yvonne

Grattis till vacker tjej och lycka till med henne.
#1-6 Så söta ni er ut tillsammans. Grattis!
Susanna

Tusen tack ALLA snälla Ni för alla gulliga ord Ni skriver om lillprinsessan. Ja hon är helt bedårande vacker och skinn på nosen, det har hon verkligen *hihi*. Sebek uppvaktade henne hela dagen, han har blivit KÄR i henne ,men ibörjan fräste hon åt honom,han hoppade högt flera gånger,men nu efter 2 dygn hemma hos oss är hon super kompisar med dem alla. Tutankhamun och Sebek är såå glada i henne och Savannah och Amazon har blivit tjejpolare*ler*. Jag ska lägga in många fina bilder på henne framöver på vår hemsida www.fitnesscats.com
*Kram Kram från Eva-Helen och Amazon*

Grattis till en liten skönhet:)
hihihi… vad ROLIGT att hon redan har blivit kompis med gänget.
Hon har ju ett sånt underbart temperament … hihihi.
Ge hon en god kram ifrån gamlamatte då …hihi