Åtta rockringar
Nu är hemsidan uppdaterad med bilder och info om åttlingarna. Alla går upp i vikt och är pigga.
Själv behöver jag vila upp mig efter att ha uppdaterat all info och fotat…

Bifogat en bild på mamma katt med sina små, mer bilder finns på www.rockringen.se

Vilken härlig "hög" 
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis till alla småtrollen! Ser ut att vara en ljuvlig samling bebbar. Sen gillar jag ju att en del mycket vitt, mums 
Men jag är inte avundsjuk på att det är 8 st. Har fullt sjå just nu med 6 st som alla vill ligga i knät samtidigt…snacka om konstiga positioner kroppen hamnar i.
Lycka till!
/Marie

Grattis till åttlingarna, ska genast titta in och se dom små undren.
/ Lisan

Ha ha, 4 av varje kön, och otroligt bra vikter för en sån stor kull, favvisen vart den blåagouti-vit harlekin honan
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis till kattungarna, Barbro! Blir kul att följa bilduppdateringar nu ett tag framöver :)

Barbro…När man ser mamma katt så vacker o fin med 8st godingar,då blir man varm i hjärtat
Stort grattis o Lycka Till…Mvh*Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Stort grattis till den efterlängtade kullen. 8 st då har du fullt upp ett tag nu.

Grattis till bäbisarna,8st Lena och ni kommer säkert få det lite svettigt när dom blir lite större.Ser inte mamma katt lite smått chockad ut
/Gunilla

Grattis till de små=) Man blir ju riktigt kattunge sjuk varje gång man ser sådana bilder.=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Härligt gäng, ska bli spännande att följa dem.
Imponerande med 8 st med så bra vikter, ska bli spännande att följa deras utveckling!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Grattis till åttlingarna - min ena hona var nummer 8 i sin kull och det är en väldigt charmig katt
Numer pensionär i Nynäshamn

Grattis!!!! Till en stor och fin kull, nu har ni full rulle över golven om några veckor 

// Marita

Ha ha, ser Barbro med alla burarna framför mig,när första vaccinet ska tas, behöver du bärhjälp, så skrik till

Stort Grattis till bebisarna
// Jaana & Anders

STORT GRATTIS till ett underbart gäng! Stor kram till den stolta och duktiga mamma katt

Nåt jag kom på nu när jag tittade på Idol, hujade mig för att komma på namn åt alla, oj oj, önskar dig all lycka till med det
Super Grattis till 8-lingarna..
Ska bli intressant att följa dom!!
Hälsningar
Eva & Conny

Grattis till en sån fullträff. Wow! åtta vackra bebisar!! Lycka till
wowww… en STOR grattis ifrån mig också.
8 vackra rockringar… vilken stor kull