Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 356 ggr
blondifire
0

vilken klubb??

imon ska jag åka o hämta min första renrasiga skogis (har en liten som e blandning skogis/perser innan) o undrar vilken katt klubb i gbg området som är bäst o vara med i? några förslag/erfarenheter??

S*Winsnes Wilda

Mylingens
0

Spinneriet!!! //Kaisa

LittleL
0

Det beror på om du vill vara med i en stor klubb med många medlemmar, eller en liten klubb med färre medlemmar.

Fördelen med en stor klubb är att det erbjuds lite mer aktiviteter, och dom är lättare att genomföra då det finns fler som kan hjälpa till osv.

Fördelen med en liten klubb är att det blir mer personligt, man lär känna klubbmedlemmarna osv.

Själv är jag med i Elfsborgskatten. I Göteborg finns annars Spinneriet, Göteborgs Raskattklubb, Västsvenska Kattklubben och Föreningen Ädelkatten. Sen finns det så klart IDP-klubbar också men dom har inte jag någon koll på tyvärr. /Sylvia

blondifire
0

tack! om man är med i spinneriet då kan man ställa ut,va? tänkte kanske försöka mig på det..Fundersam

S*Winsnes Wilda

LittleL
0

#3 Det klart Skrattande Det går bra med vilken klubb som helst. Det gäller bara att ha turen att komma med på utställningarna, vilket kan vara värre när man har en kategori 2 katt. /Sylvia

Leffe
0