Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 245 ggr
Vildfagre
0

Vem vill hälsa på?

Söndagen den 2:a advent bjuder jag på kaffe med bröd, varmkorv med lättöl eller mjölk. Det skulle vara roligt att få besök och lära känna varandra lite mer. Jagh bor ca 4 mil från Örebro men några kanske kan samåka. Dagen är lång så mellan 11-17  tänkte jag hålla pannan kokande. Om det passar så slå en signal eller maila så skickar jag vägbeskrivning. Välkomna./ Laila.

ariel
0

Hej Laila…Måste säja att du är jättegullig som bjuder in såhär.En stor ros ska du ha…Tror inte att jag kan komma,men ville bara säja att det var såå snällt av dej…Hoppas att det kommer många andra…Kram Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Frostvikarna
0

Vilket trevlig initiativ! SkrattandeMan kanske skulle ta en tur till Örebro istället då, kom ju inte med på Birkas utställning som var planerat den helgen…Gråter

skogisen
0

En eloge till dej som tar ett sånt bra initiativ--häruppe i norden är vi verkligen inte vana med det Skrattande

tyvärr är jag upptagen på annan håll men trevligt lät det/ Yvonne

vettan
0

såå trevligt det låterSkrattande men ifrån skåne blir det väl långtLedsen

Shalimar
0

Hej Laila!Glad

Tack för inbjudan och det skulle ha varit jätteroligt att få hälsa på dig och dina djur men som du vet så är avståndet lite väl långt och så finns det en del annat som är inplanerat här också.GladHoppas det kan bli en annan gångGlad/Siv

BEATA
0

Hade väldigt gärna kommit.Glad .om jag hade bott lite närmare..jättegulligt av dig att bjuda in oss…tänk om vi alla Flört kom.FundersamSkrattande….  // Berit

Myskatten
0

Hej Laila ! Hade gärna kommit över igen & träffat både dej & dina goa katter ! Men kan tyvärr inte komma / Eva

bustrollet
0

Oj vilket trevligt initiativ:) ja tyvärr så bor jag 70 mil bort annars hade jag gärna kommit

carina
0

hej laila

jag kommer  till dej  hoppas bara jag får åka med nån  härfrån

hoppas att nån hör av seg till mej 

carina

SillyZones
0

Vad gullig du är Laila, det var ett trevligt initiativ! Sådana här gånger är det så trist att bo norrut, eftetsom det allt som oftast är så långt till alla.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt