Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 718 ggr
Mulan
0

The Moose is loose...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick igår bilder på vår kull, 5 veckor gamla, av deras fodervärd Marie.. Visst är de söta?! Kyss Har fortfarande problem med vem jag ska välja.. Några förslag?

Kattungarna bakre raden från vänster: Dolores, Sharin Foo, Shirley

Främre raden från vänster: Axl, Minnie & Dita

mvh Malin

Ps Kan tillägga att de precis har ätit, så de ser lite "tufsiga" ut.. Flört Ds

SillyZones
0

Vilka söta småttingar! Goshög! Ska du välja en som du ska behålla ur kullen? De ser ju väldigt jämna ut.Skrattande

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Sagolika
0

Dita! Kyss

Christina-S
0

Vilka bedårande små trollungar. Det kan inte vara lätt att välja ut en av dem. Men jag fick i alla fall två favoriter, som i mina ögon sticker ut lite, om de sedan är de bästa katterna har jag ingen aning om.

Den ena favoriten är den i mitten längst fram, han/hon med välling i skägget. Den andra sitter bakom honom och kisar med ögonen. Han/hon ser ut att ha en cool attityd.

Lycka till med valet.Glad

Mulan
0

Tack!

#1 Ja, det är tanken… Men de är så fina med bara små detaljer som skiljer… Fundersam 

Det är allt annat än lätt att välja, men jag har en favvis.. Flört Men den avslöjar jag inte än..

mvh Malin

Sissi
0

Mums för Dita!!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

erspers
0

Sharin foo ser fin ut..fastnade för den ganska omgående..Kyss

eydimerkur
0

Mmm, Sharin Foo var ju inte helt fel Glad

Labolina_73
0

Sharin Foo tycker jag…. :-) om det är den som är i mitten bak med "sneda" ögon och superfina öron. :-) Sedan är ju frågan,, vill du helst ha hona eller hane? ;-)

//Linda

LittleL
0

Min dotter har varit förälskad i Sharin sedan hon föddes. Du ska veta att hon har tjatat om en katt;) Så mitt svar måste bli Sharin.
Det är svårt att avgöra på bilder men hon ser ut att ha bäst haka av honorna i kullen. Ska bli spännande att se vem du väljer. /Sylvia

Sissi
0

Jag har läääänge drömt om en hona som är blåsilvertigré, frågan är om jag kan hålla mig även denna gång!? Sharin ligger i värsta farozonen för att uppfylla min önskan!

Juliette-
0

Ja Dita vad verkligen urgullig

Silverfarans
0

Åh The Moose Is Loose måste bara få säga vilket häftigt "namn" MIN häst heter Mr Moose Is Loose "Moses" en pensionerad travare.

kerstin2181
0

Dita Von Moose, fastnade för hennes blickKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

UncutDiamond
0

Sharin Foo är min favorit i kullen men dom är ju jättefina allihop men hade jag valt utifrån denna bilden så hade jag valt den tjejenKyss

Draken_old
0

Jisse så jämna!
Dita och Shirley!
/Kattis

Mulan
0

Tack för fina ord om våra småttingar, och ja, de är jämna o fina allesammans.. Tyvker jag också, kan tilläggas… Ska bli jätteskoj att följa dem vidare..

En söt bild på Sharin o Shirley.

mvh Malin

Mulan
0

Å så ytterligare en gruppbild där lilla Minnie (i mitten) också visar sin grymma look… Skrattande

Draken_old
0

Älskar bilder mitt i maten Kyss

Mulan
0

#18 Fniss… Mitt i maten??? Skrattande

Om man ska se till jämnheten så tycker jag att Dita o Shirley sticker ut lite, de är bredare i sina nospartier än de andra, de andra fyra är mer "look-alikes".. Bortsett från färgerna alltså..

maximus
0

Mitt hjärta har ju brunnit för Sharin hela tiden och det gör det fortfarande ,helt klart är ju att Dita ligger också varmt om hjärtat

hela kullen är ju super vackra

kram Annette (morfar Maximus är så stolt över dom vackra barna)

Afrodite
0

Charin Foo.Där finns bra med Öron,bra med ögon,och framför allt haka.Med vänlig hälsnong Mona på S*Vättens

Rhapsody
0

Sharin är min favvis också. Läckra öron bl.a. Superläcker tös, precis som resten av gänget, men måste jag välja blir det Sharin.

/Lena

Garpe
0

Håller en spänn på Shirley!

Sissi
0

Jag är kär…igen…kan inte släppa tankarna på lilla Sharin!

MissMikkus
0

Oj så fina de blivit. min favorit är som förut Dita. Dom är ju så superbra allihop, så valet kan inte vara lätt.

Mylingens
0

Dom är helt underbara hela gänget! Favorit är nog ändå lilla Sharin, hon är söt som en sockerbit! //Kaisa

lynxeyes
0

Shirley var den som fastnade när jag först såg kullen som nyföda o "tänket" håller än idag…Räcka ut tungan fortfarande Shirley som är favo, men även Sharin är bedårande… Lycka till i ditt SVÅRA VAL!! Avundas dig inte Flört(eller jo…. avundas ju dig en vacker katt för oavsett vilken du väljer så blir det ju en vacker katt, då hela kullen ser super ut Glad)

/ Sophia

BEATA
0

Sharin Foo..Kyss.men det är ju en väldigt jämn kull..alla otroligt fina..Gladkanske lättare att se om några veckor..// Berit