Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 867 ggr
Margona
0

Äntligen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lyckades fånga Amadeus på en bild där han inte blundar helt även om han inte visar allt av sina ögon.

LittleL
0

Tog mig friheten att beskära din bild lite, tyvärr är det ju inte så många bildpunkter men spegelbilden med blixten försvann iaf:)) Tycker att Amadeus ser riktigt bra ut på bilden förresten Skrattande /Sylvia

Myskatten
0

Va bra bilden blev / Eva

Margona
0

#1 Tack för hjälpen! Han har blivit extremt svår att fota så denna bild är den bästa jag lyckats med på länge. Det är så drygt när man ska skicka bilder på hur han ser ut idag och så kan man inte det för att han bara vänder på huvudet.

Kronängens
0

Det var en jättefin bild. Trägen vinner heter det ju.

Margona
0

Peter lyckades ta en bild ute igår på Amadeus där man kan se ögonen igen.

Frostvikarna
0

Han är så fin Amadeus, nospussar från oss

Margona
0

#6 Ja han är så fin och snäll. Peter har fått i uppdrag att fota honom nu när jag är borta. Amadeus, Smeagol och Peter går på skogspromenad en gång om dagen, katterna går efter honom som hundar, det säger lite om Amadeus temperament för hur många fertila hanar kan gå lösa utan att ens försöka sticka iväg.

SKOGSGLIMTAN
0

Ja, den bilden blev bra på Amadeus,, nu ser man hans fina ögon,,,bra att du givit Peter lite jobb medan du är borta denna vecka *hihi*.

*Kram*

Margona
0

#8 Jag har satt honom i arbete med att fota katterna men jag tror inte det blir så många bra bilder då han är en sämre fotograf än jag och då är man riktigt dålig.Glad

Praline
0

Hej Margona !

Jag vet precis hur det är att fota "vissa" katter,Kaup home cat's Elvis är en sån herre som lärt sej när blixten kommer:)))))

Praline
0

Glömde underteckna //Helena S*Järvaskogen's

skogisen
0

#10 Ja du Helena--så här tycker Elvis om detSkrattande

skogisen
0

Elvis får nog  "komma"![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ade22390-e5e9-4f86-a86d-e9ab8f2f1469&Filename=Lek & pyssel med kissarna 027.jpg)tillbaka & lära sej av brorsan Tiger hihihi

Sissi
0

#13 Vilken superfin bild på Tiger!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

skogisen
0

# 14 tack du!! Hur går det med 1.or & 0:or?

Kram

Margona
0

Här är en bild som ser ut som de brukar görs på min fina kille.

Praline
0

#10 Holly tycker så här om att bli fotad:))))

Kram och plask Helena

Praline
0

Feltenzelle's Tamook "Tompen" kan han också!!!!

Kram och plask Helena

LittleL
0

Haha, ja min Lina kan hon med. Man kan inte tro att denna katt faktiskt är mycket vacker. /Sylvia

skogisen
0

hihihi vilka underbara bilder på skrattande katterSkrattande

Här kommer CH S*Ulvborgen's Fiesta (Tindra) mamma till Elvis & Tiger

Margona
0

Det kom en bild på Amadeus från Peter hi hi. Han skickade någon gammal bild han tagit som han hade i datorn. Han gör lika vem som än fotar honom, vänder på huvudet.

Frostvikarna
0

#21 En vacker tigrerad killeKyssnospussar från mamma

Margona
0

Peter är rolig jag bad honom fota Amadeus och skicka bilderna till mig. Vad får jag jo en gammal bild, jag såg att något var skumt  för han har mer päls nu och är större. Lathet kallar jag det.

Rhapsody
0

Hi hi kul med tokiga bilder. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Bidrar med en skrattbild som tyvärr är lite suddig. S*Nalle Puh's Nina Pretty Ballerina 13 v på bilden.

/Lena

skogisen
0

# 23  Säg inte att min Husse är lat säger SkrållanSkrattande  (11 veckor där)

Margona
0

#25 Han är lite bekväm när det gäller att fota katterna. Idag har han fått en uppgift nämligen att fota Smeagol och Amadeus på deras dagliga tur i skogen. Det ska bli spännande att se om det blir några nya bilder och hur de blir.Glad