Äntligen

Va bra bilden blev / Eva

#1 Tack för hjälpen! Han har blivit extremt svår att fota så denna bild är den bästa jag lyckats med på länge. Det är så drygt när man ska skicka bilder på hur han ser ut idag och så kan man inte det för att han bara vänder på huvudet.
Det var en jättefin bild. Trägen vinner heter det ju.
Susanna

Han är så fin Amadeus, nospussar från oss

#6 Ja han är så fin och snäll. Peter har fått i uppdrag att fota honom nu när jag är borta. Amadeus, Smeagol och Peter går på skogspromenad en gång om dagen, katterna går efter honom som hundar, det säger lite om Amadeus temperament för hur många fertila hanar kan gå lösa utan att ens försöka sticka iväg.

Ja, den bilden blev bra på Amadeus,, nu ser man hans fina ögon,,,bra att du givit Peter lite jobb medan du är borta denna vecka *hihi*.
*Kram*

#13 Vilken superfin bild på Tiger!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
# 14 tack du!! Hur går det med 1.or & 0:or?
Kram

#21 En vacker tigrerad kille
nospussar från mamma

Peter är rolig jag bad honom fota Amadeus och skicka bilderna till mig. Vad får jag jo en gammal bild, jag såg att något var skumt för han har mer päls nu och är större. Lathet kallar jag det.

#25 Han är lite bekväm när det gäller att fota katterna. Idag har han fått en uppgift nämligen att fota Smeagol och Amadeus på deras dagliga tur i skogen. Det ska bli spännande att se om det blir några nya bilder och hur de blir.
/Sylvia