Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett10-väntade-planerade-kullar
Läst 315 ggr
Labolina_73
0

Vi har planer.....

Vi planerar att para 2 underbara katter i vår.. april / maj något när honan vill till att löpa. ;-)

S*Silent Hill's Bacardi och S*Karmskogens Alovera.

Jag tror stenhårt på denna kombination och tror att det kommer att resultera i mycket fina bebisar.

//Linda

Dolleminas
0

Färg mässig så blir det nog en fin palettblandning, sen är det ju som sagt inte helt fel med Aloe Vera Flört

ariel
0

Du är ju för gullig LindaKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Juliette-
0

Vad roligt killen ska på date.. hehe men de är ju en stund dit :P
Blir nog läckra smokepaddor MUMS

Labolina_73
0

Jaaa,,,, det kommer bli superbebbar,,  Det är jag övertygad om.. :-D ska bli så spännande,,

hehe ja det är ett tag kvar ja,, hehe alldeles för länge….. :-) Men men,,,, tiden går sååååå fort iaf jö.. ;-)

Juliette-
0

Får hoppas båda växer till sig som de ska och får vara friska nu :) speciellt när ni planerar så tidigt.. de törs jag nästan inte de skall testas växa på sig osv innan en parning blir aktuell i alla fall..
Lycka till med era ungar och planer

ariel
0

#5 Ja planer är alltid planer o det får man ju ha.Ja hoppas också att det kommer gå bra att dom får vara friska.Jag o Linda tror verkligen på dessa kissar då de har supertemperament båda två. Tack för ditt lycka till//Marina

Marina/ S*Karmskogen's

jojjoba
0

Åhh jättefina katter. Spännande att se dem bebisarna. Vad kan dom få för färjer?

/ Hanna

Juliette-
0

#6 Självklart får ni ha planer.. även fast jag tycker de känns lite konstigt att planera och bestämma hane osv redan på en 6månaders bebis men de gör ni ju som ni vill…

catfriend
0

Hur funderar du kring katternas öron och dess form?

Hade varit intressant att höra dina funderingar då jag utifrån bilderna ovan inte på förhand tycker kombinationen ser så lovande ut. 

Mvh

Labolina_73
0

Jo men det behöver ju egentligen inte vara så konstigt,, väldigt många har massor av planer och bestämda hanar/ honor men dom går inte ut med det.. Vi har gått ut med det och ser inget fel i det alls.. :-)

Vi har stort förtroende för varandra och vi tror att dessa katter kommer att få mycket bra och fina skogkatter. :-)

//L

Labolina_73
0

#9, varför tycker du inte det?

Labolina_73
0

Färgutfall:
Hanar: Svarta ev blå.
Honor: Svartskp ev blåskp
med eller utan silver.

:-)

ariel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Skulle gärna vilja veta vad du har för grunder för att påstå det? MVH/Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Kronängens
0

# 13 Vilket gullig bild!

#TS Härligt. Då har du fler mysiga kattungar att se fram emot.

Labolina_73
0

#14. :-) Tack jaaa men jag får följa dom via Marina då ju eftersom det är hon som äger Alovera hjärtat.. :-)

Men det känns underbart.

/Linda

ariel
0

#14 Tack så mkt…Alovera är den kaxigaste kissen som jag har träffat mkt skinn på näsanSkrattandeTror verkligen på dessa kissar o det ska bli såå spännandeFlört

Marina/ S*Karmskogen's