Achanta... Ny bild :) och planer
Lyckades fånga 2 någotsånär bra bilder på min goa Achanta (1år och 10 månader) i fredags. Achanta skall få träffa Ozzy så snart hon löper…
Alltså planerad kull mellan: Achanta NFO a 09 22 och CH DK*la Forêt's Ozzy Osborne NFO n 22
En kombination som jag sett fram emot länge… mera bilder och info finns på hemsidan (detta blir Ozzys sista kull i katteriet, innan han skall kastreras…)
Bägge föräldrarna är HCM-testade med normalt resultat…
/ Sophia

Vilken vacker dam!
Så Ozyy blir kastrat :-((
Men lycka till med planerna.
/Kattis
#4 Ja det beror ju lite på hur han sköter sig ;) just nu är han e riktig pestråtta…. men jag hoppas han lugnar sig när han fått para, för isfl håller jag honom lite till. Men det blir hans sista kull hemma hos mig iaf. Han har någon dam som ev.skulle komma i höst, men fortsätter han strila som han gör nu, så klarar jag inte hålla honom. Han bor ju med oss, och har inget eget rum eller så o det är jobbigt o krypa på alla fyra o spåra stril flera ggr om dagen *fniss* är ju inte så roligt när barnens grejor blir nerkissade… Men som sagt, får han bara komma till snart så kanske han lugnar sig igen o då får han gå här o skrota lite till, han är ju inte hanig för övrigt utan håller sin vikt, äter, sover o mår bra…. men på kvällarna är han ledsen o lite jobbig…
Sätter in en dagsfärsk bild på gossen som jag blev så förälskad i… min gooosigaste nallebjörn :)
Så är där någon vacker flicka som funderat på att hälsa på Ozzy, så är det läge nu… för han är kanske inte fertil så länge till… vi får se ;))
/ Sophia
Det var en mysig bild.
Susanna

Han är ju kanonsnygg, bra benstomme och tyngd, och har ett underbart temprament, som verkligen han delat med sig av till avkommorna.
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus