Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 364 ggr
UncutDiamond
0

Hemsida

Är det någon här inne på forumet som jobbar med hemsidor eller är duktiga på att göra de, som skulle vilja hjälpa mig att göra en ny hemsida. Så att allt funkar, min hemsida har blivit väldigt krånglig och jag får inte ut den informationen jag vill pga att jag inte kan. Är det någon som är intresserad så kan ni gärna skicka ett mail. Och skriva hur mycket ni vill ha för att ni göra detta osv så får vi komma överens om hur det ska se ut.

/Theresa, S*Uncut Diamond

Juliette-
0

Ja jag är ju inte speciellt duktig.. har precis gjort om min egen och har inte fått till allt nån liten detalj är ju inte som jag vill ha.. så haha jag kan ju inte precis hjälpa dig..
Gillar dock din hemsida och hpppas nån duktig vill hjälpa dig..

[michaelalundgren]
0

Jag jobbar inte med det, men tycker om att göra :)

Har gjort våran egen, S*Rapooms och S*Eärfalas.
Har även gjort till Mälaröarnas Mk och Nybergs Motorsport :P

mimmie.k
0

Jag jobbar inte heller med det men har sj gjort 2 sidor och skall göra 2st till min killes systrar(den ena är uppfödare för portogisiskvatten hund… om du vill ha länkar till de 2 sidor jag gjort är det bara att pma mig…

UncutDiamond
0

Tack, jättegulligt att du visat intresse men jag har redan hittat en som ska hjälpa mig med hemsidan nu. Tack för alla som visat intresse /Theresa

Seerath
0

#2 Fina sidor men ser lite lustiga ut i högre upplösning, kanske pga att du använder frames?