Tove 61 dagen :))

Grattis
hihi jag heter Tove :P

#1 Mycket vackert namn

Ser ut att vara 8 bebbar
kommer väl ut dunderklumpar, ska bli spännande att se
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Håller tummarna att allt går bra Theresa! 
Tiffy är på dag 59, så då skiljer det inte många dagar mellan våra honors dräktighet. Har du fler bilder på henne? Kan inte veterinären ha sett fel på ultraljudet? Det kanske finns fler där inne trots allt? Tiffys mage är rätt stor nu och jag tycker nog att hon ser ojämn ut. Kanske vi får 5 eller 7 då 

Gud vilken fin tjej med mysig mage.. skall bli spännande att se de små
Vad spännande! Skönt att väntan snart är över. För det är väl inte bara jag som är nyfiken… jag tyckte att det nästan var värre att vänta på kattungarna än under min egen graviditet som ju var mycket längre. Jag antar att du håller oss informerad om vad som finns därinne.
Susanna
Ooohh, va fiin hon är .. ska bli spännande o se hur bäbisarna kommer se ut .. har du ingen bild på pappan?
Spännande att se hur många bebbar det blir nu då! Söt blivande mamma!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Lycka till…Tove är en riktig skönhet
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#7 jag har på min hemsida , har nämligen bytt dator och har inte mina bilder på denna datorn måste fixa det men jag har kopierat en bild men vet inte om det funkar. låt se

Håller tummarna att allt går fin fint…
/Maria

#19 tack, det ska bli så spännande nu när de ska komma smått här i huset, ska bli kul.
Lägesrapport; Jag fattar fortfarande inte hur de bara kan vara 3st i magen på henne, hon är ju helt enorm.
Tove ligger nu mest ner och ser ut att ha små värkar då och då, är väldigt trött och sover mycket, magen hoppar till då och då, så livliga är de iaf.
/Theresa

Lycka till och håll oss uppdaterade
/Sylvia

#21 Tack så mycket Sylvia, kommer in med lite smårapporter då och då, man vill ju att de små liven ska komma ut nu, känns som om man har väntat i en evighet.
/Theresa