Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 455 ggr
UncutDiamond
0

Tove 61 dagen :))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är det dax för Tove att föda sin första kull. Det ska bli så spännande, Tove ska ha tre bebisar och det förstår jag inte för hon ser ut som en elefant bakifrån. Det måste bli stora bebisar eller har hon kanske mycket fostervatten. nåväl det visar sig snart:))

Jaag
0

Grattis

hihi jag heter Tove :P

UncutDiamond
0

#1 Mycket vackert namnGlad

kerstin2181
0

Ser ut att vara 8 bebbarRäcka ut tungan kommer väl ut dunderklumpar, ska bli spännande att seSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sagolika
0

Håller tummarna att allt går bra Theresa! Glad

Tiffy är på dag 59, så då skiljer det inte många dagar mellan våra honors dräktighet. Har du fler bilder på henne? Kan inte veterinären ha sett fel på ultraljudet? Det kanske finns fler där inne trots allt? Tiffys mage är rätt stor nu och jag  tycker nog att hon ser ojämn ut. Kanske vi får 5 eller 7 då Skrattande

Juliette-
0

Gud vilken fin tjej med mysig mage.. skall bli spännande att se de små

Kronängens
0

Vad spännande! Skönt att väntan snart är över. För det är väl inte bara jag som är nyfiken… jag tyckte att det nästan var värre att vänta på kattungarna än under min egen graviditet som ju var mycket längre. Jag antar att du håller oss informerad om vad som finns därinne.

Pimu
0

Ooohh, va fiin hon är .. ska bli spännande o se hur bäbisarna kommer se ut .. har du ingen bild på pappan?

SillyZones
0

Spännande att se hur många bebbar det blir nu då! Söt blivande mamma!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Zios
0

Asslan väntar på sina små halvsyskon! Hör av dig när dem är på geee… Kram

ariel
0

Lycka till…Tove är en riktig skönhetKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

UncutDiamond
0

#3 Ja hon ser mycket stor ut det ska bli så spännande:))

UncutDiamond
0

#4 veterinären har palperat på Toves mage och hon sa att det var tre:)

UncutDiamond
0

#5 Tack

UncutDiamond
0

#6 jag håller med om att detta är jobbigare än när man själv skulle ha .det är klart att jag kommer att visa upp gullungarna

UncutDiamond
0

#7 jag har på min hemsida , har nämligen bytt dator och har inte mina bilder på denna datorn måste fixa det men jag har kopierat en bild men vet inte om det funkar. låt se

UncutDiamond
0

#8 Tack

UncutDiamond
0

#9 Asslan är så fin jag plingar när det är dax:)) här ser du vilken suport Tove har Tindra hälsar till sin vacker son, hon syns inte så bra på kortet

UncutDiamond
0

#10 TACK TACK

tindra21
0

Håller tummarna att allt går fin fint…

/Maria

UncutDiamond
0

#19 tack, det ska bli så spännande nu när de ska komma smått här i huset, ska bli kul.

Lägesrapport; Jag fattar fortfarande inte hur de bara kan vara 3st i magen på henne, hon är ju helt enorm. Förvånad Tove ligger nu mest ner och ser ut att ha små värkar då och då, är väldigt trött och sover mycket, magen hoppar till då och då, så livliga är de iaf.

/Theresa

LittleL
0

Lycka till och håll oss uppdateradeSkrattande /Sylvia

UncutDiamond
0

#21 Tack så mycket Sylvia, kommer in med lite smårapporter då och då, man vill ju att de små liven ska komma ut nu, känns som om man har väntat i en evighet.

/Theresa