Konstiga katter *oro*
Katterna är helkonstiga! Beauty är på dag 33 nu… Jag får inte sitta ifred på balkongen, Cybele kommer ut och kallar på ett ovanligt sätt och är jätte ättrig! Så går man med henne och då springer hon och Beauty in i bolådan… Sen ligger dom och tvättar varandra! Beauty som brukar fräsa åt Beauty!
Käns så oroande…
Visar iaf lite söta bilder =)

Brukar verkligen bruty fräsa åt sig själv *ler*
Jag förstår du blir orolig skulle jag med bli att nått inte skulle vara som de ska.. Jag hoppas och håller tummarna för de bara är dom som fått lite moderskänslor och längtan efter bebisar gör dom blivit vänner på en gång..
Hoppas de börjar bli normala så man inte behöver oroa sig
#3 Haha i all hast så hänger inte hjärnan med… ;) såklart är de ju cybele hon fräser åt!
Dom är helknäppa! Går bredvid varandra och springer runt och pratar med varandra, nästan som cybele beskyddar beauty…
Det var knappt så mjukfodret tystade munnen…

fortsätter dom vara konstiga?
Dom kanske går och småpratar med varandra :)??
Jodå, det fortsätter även idag… De är som plåster, springer bredvid barandra, klänger och pussar på varandra… Som förbytta! Och cybele är jätte glad att mamma älskar henne igen *asg*
Hon låter tom cybele snutta på henne… Hoppas det är så här det kommer va sen när Beauty blir kastrat ;)
Vad jag tycker är konstigt är att beauty har fräst till cybele i 9 månader nu. Men i går blev hon som förbytt.
Jag tror att dräktiga honor blir lite mer sällskapliga när de väntar smått…Har sett detta här med, att de gör så! Tror att detta är helt normalt!
Så ingen anledning till oro!