Onyx vackra färger

#3 WOW vilken fin katt, vilka vackra färger!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
åååå vilka vackra gräddbakelser

"Skrållan" är sååå fin och hon har väldigt fin teckning, älskar dom färgerna. Samma gäller Vouzan gud sååå vacker, vilka ögon *wow*
*kram*

#6 Hihi, hon vann "Vackrast ögon" på Klubbmästeraskapet i söndags. Dom är verkligen bärnstensfärgade.
Tack för era fina ord men det var inte min mening att stjäla Margonas tråd. Förlåt! /Sylvia

Nämen, det var inte meningen att glömma bort vackra Skrållan, men du vet kanske redan att jag tycker att hon är bedårande vacker!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

åhh det var en fin Onyx, en Onyx har jag också haft men han var en hane & var bruntabby till färgen..

Onyx är så fin. Vouzan också. De har underbara färger båda två.
Det är alltid så roligt när det kommer bilder på Onyx. Jag hade allt ögonen på henne :-).

Hon är verkligen supersöt…Färgerna är otroligt vackra.Lycka till med din underbart fina tjej…Kramizzar*Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Hon är så fin min lilla Skrållan och det bästa av allt är hennes underbara temperament. Hon är snäll, rolig och en mycket social kattflicka. Nu har hon fått en kompis till, mina svärföräldrars 8 åriga perserkatt. Det har inte varit några problem när hon träffat nya katter.

Era tjejer är bara så underbara
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#1: WOW för Vouzan!! Vilken läcker tjej!!!!

gud vilken fin färg =) blir helt såld
Jag älskar att se fina kattungar. Här en bild när hon ligger med sin kärlek och spanar på fåglarna.