Nu har vi vinter
Vaknade i morse och marken var vit. Stora vackra snöflingor dalade ner. Katterna skulle som vanligt ut i kattgården men oj, vad har hänt? Det var både läskigt o roligt med det där som svävade ner. Taket på kattstugan lockade men det vart lite halt så lilla Ockra halkade ner. Snabbt upp igen för ju högre man är desto bättre chans att fånga det mystiska. Tog lite bilder som jag gärna vill dela med mej av. Först Ockra på väg ner. Har ni snö, visa gärna lite vintebilder på era godingar. Ha det så bra. Mvh Laila.

Det var inte dåligt med snö…o vilken vacker kisse
Här i Tranås skulle det kommit snö inatt men det kommer ju oftast när man minst anar. Kram *Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Vilka härliga vinterbilder!

Verkligen mysiga snöbilder på mysiga katter
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Härliga snöbilder,är lite kluven till snö det ska vara ca 5- mycket snö rent på vägarna då är det perfekt.Inte som det brukar vara här nere snöslask och elände.
Ojojoj, Laila! Ljuvliga bilder. Tyvärr gillar jag inte alls snö och skulle börja gråta om vi fick det redan i november här nere.
Fantastiska bilder iallafall!
Kram Karolina!

Ojjjj va snö!!! å vilka fina bilder du bjuder på!

Oh, katterna har varit på inglasade balkongen hela dagen, och jagat flingorna, som var utanför
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Oj vilka fina bilder :) /Eva
Vilka härliga bilder Laila
Akta dig du så jag inte kommer och kattnappar lilla Ockra från dig 

Orvar Rödhövde är underbart vacker Laila. Konstigt att han inte har hittat rätt hem ännu.
Inatt hade vi lite snö sa sambon, men det försvann ju kvickt.
//Sussie

Vad fina bilder Laila. Själv vill jag helst bara ha snö till jul, men ofta kommer den försent eller för tidigt. Jag ser inte fram emot att skotta på balkongen så att envisa Diego kan vara där även på vintern. Får han snö i pälsen så tovar den sig lätt.

WHAOOO
Vilka härliga bilder. vad jag längtar till dom breddgraderna så här års. F d värmländska som hamnat i Skåne. Önskar mina katter oxå får uppleva lite vinter