Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 1836 ggr
rockringen
0

ÄNTLIGEN!

Efter nästan 2 månaders väntan har vi äntligen hämtat hem våra honkatter och båda är dräktiga :)

Nu är det bara några veckors väntan kvar… Bifogar några nytagna foton från idag. Fotona föreställer först pappa katt

EC S*Heaven Hills Big bang
IC S*Rockringen's Dinga Linga Lena och slutligen
CH S*Rockringen's Gasolina.

Kattungarna kommer att födas hemma hos S*Rockringens och S*Beyond

Hälsningar Barbro och Bibbi

rockringen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

EC S*Heaven Hills Big bang

rockringen
0

EC S*Heaven Hills Big bang igen

rockringen
0

IC S*Rockringen's Dinga Linga Lena

rockringen
0

CH S*Rockringen's Gasolina

Sagolika
0

Vad roligt! Grattis!

Bangen är verkligen jättesnygg!

vettan
0

Lycka till han ÄR så snygg!!! Båda ser tjocka o goa utFlört

Anett Lindbom
0

Vad roligt att Big Bang fortfarande är fertil, han lära väll börja bli lite till åren, eller hur gammal är han egentligen?

Jag håller tummarna för att det blir många fina kattungar efter honom, han är ju så läcker..

rockringen
0

#7 Ja, jag hjulade runt när jag fick reda på att han fortfarande var okastrerad. Han är 14 år, men det kan man inte tro när man ser honom, han är i otroligt god form och hälsa och helt underbar.

Kyss

jaanuska
0

JätteroligtSkrattande Bangen är så snygg, men så är också båda tjejernaKyss Vi väntar med spänning! // Jaana & Anders

Mulan
0

Grattis o lycka till! Bangen är urstilig!

mvh Malin

Kronängens
0

Jag tycker att alla tre katterna i tråden är jättevackra. Det kan inte vara vanligt att man kan hålla en hane fertil i fjorton år! Fantastiskt. Lycka till med kullarna. Ska bli kul att följa dem.

Sissi
0

Fantastiskt fin katt och helt otroligt att han fortfarande är fertil. Spännande!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Miraklis
0

Vad härlig han ser ut! Det är så vackert med gamla skogisar.

"gamlingen" kan inte ha haft det lätt med två unga tjejer på besök.Flört

Dinga Linga Lena har ju ett hjärta på sidan. Vad häftigt!

Seerath
0

Grattis!

Det blir spännande att se vad som tittar ut sen. :)

skogisen
0

Grattis--ja det är verkligen härligt att se att en sån ståtlig hane-är still going strong. Ja tjejerna går inte heller av för hackorKyss Lycka till /yvonne

kerstin2181
0

Jag får ståpälsFlört Stort grattis, och jag vet hur mycket ni har längtat efter era pärlor, hoppas man får göra hembesök, när kattungarna är mogna för detFlört

Dogge hälsar Lena #take it easy Lena#

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

lynxeyes
0

Grattis till två dräktiga vackra tjejer :) Blir otroligt spännande att se vad som tittar ut sen o följa kullarna, det ser jag fram emot :)

/ Sophia

SillyZones
0

Vilka bebisar det kommer att bli av detta, det ska bli roligt att se! Grattis till två dräktiga damer! Och hejja "Bangen" som trots åldern orkade med damerna Flört

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

S-Pax
0

Superspännande att se vad det blir:-)

SKOGSGLIMTAN
0

Jag håller  med dom andra, SUPER SPÄNNANDE följa utvecklingen i denna tråd. All lycka från oss.

*Mvh Eva-Helen*

Runsviks
0

Härligt att båda tjejerna blev dräktiga och nu får vi alla hålla tummar och tassar att det blir småtroll efter Bangen. Lycka till!

iotdis
0

Underbara katter Bangen ser verkligen vild ut i snön,Lena med sitt hjärta på sidan och Lina ser nöjd ut mid sin tjocka mageKyss

Lycka till /Gunilla

Rhapsody
0

Oj vilken kille, om man nu får kalla en 14-årig herre för kille Flört

Han är så snygg så man undrar om han finns i verkligheten, och du har ju som tur är beviset i tösernas runda magar, och jag också tummarna för många fina skogstroll!

/Lena

Krokus
0

Hjälp…vilken stilig herre….ursnyggGlad Ett utseende som är helt i min smakFlört Ska bli spännande att få se bäbarna…!

//Yvonne

Snusan
0

Ska bli spännande att se vad det kommer för snyggt Kyss

Lycka till Skrattande

MVH/Suzan

MissMikkus
0

Grattis och lycka till med båda kullarna. Väntar med spänning att få se "minibangsen".

Vrethagens
0

Hoppas allt går väl med tjejernas dräktigheter och att det blir riktigt fina bebisar. //Åsa

Kattilaforsens
0

Han är snygg Bangen och tjejerna också. Det måste ha varit jobbigt för er att vänta så länge på att få hem dem, men å andra sidan behöver ni ju nu inte vänta lika länge på kattungarna. Hoppas att du förstår vad jag menar.Skrattande Lycka till med de kommande kullarna. /Tina

Fairyhearts
0

Lycka till med kullarna, spännande värre. Håller med många andra, Bangen ser ju urläcker ut!!!

/Marie

rockringen
0

Stort tack till er alla för alla gratulationer och lyckönskningar.

#16 Självklart är du välkommen att hälsa på, det vet du Skrattande

#28 Visst var det jobbigt, men Bangens husse Erik är en helt underbar person, han har hållit oss informerade flera gånger i veckan om våra honor, han var bara helt super!
Hade inte Gasolina lurat oss genom att para sig trots att hon var dräktig, så hade de varit hemma tidigare … När hon slutligen parade sig igen för  två veckor sen, trots att hon börjat få en liten mage, då förstod vi att hon bara "roade" sig Oskyldig

Men visst förstår jag vad du menar, det är ju knappt man kommer att hinna med nu, en dräktighet på tre veckor ungefär Förvånad