Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 481 ggr
iotdis
0

Elliot på äventyr.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visar er några kort på min härliga kille Elliot (S*Myselisia´s Superman) när vi var i skogen härom veckan.Han hittade många spännande platser att utforska.

iotdis
0

Här har han hittat en musgömma kanske.

iotdis
0

Nä inga möss här inte, lite spindlar men det är inget käk för en karl.

iotdis
0

Då får jag dra vidare om det finns något intressant på berget.

Draken_old
0

Härlig bildsekvens!
Och vilka vackra fläckar han har!!!
/Kattis

Sissi
0

Håller med fg talare, kul bildsekvens och väldigt fint spotted mönster.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Rhapsody
0

Åh Elliot (fast jag envisas med att kalla honom Superman) är en riktig goding! Han var lika läcker i trädet som på Klubbmästerskapet i Söndags! En riktig karl är det. Du får köra styrketräning om gossen skall växa i den här takten!

/Lena

UncutDiamond
0

Vilket äventyrCoolKyss

iotdis
0

TackSkrattande alla ,ja man kan inte ta miste på att han är spotted.Ja ,Lena jag får börja träna och det hjälpte ju inte till att jag sträckte mej i ryggen igår morse.Grattis föresten till resultaten på klubbmästerskapet.  /Gunilla

Här är en bild på din fina Fernando.

flamingooo
0

fina bilder =) photoshopa bort kopplet på #2 så blir den helt kanon

LittleL
0

*mums* Jag gillar Elliot, men jag håller med Lena, jag vill också kalla honom Superman. Skrattande /Sylvia

iotdis
0

9# Det hade jag gjort om jag hade haft photoshop;-) men jag får nog skaffa för att få lite bättre bilder .Glad/Gunilla

Ja han heter ju Superman men,det hade väll kallat han mannen eller nåt.Jag såg en kriminalserie och där hette den ena skådespelaren Elliot och då kände jag att det skulle  passa honom .Elliot ser jag en stor och kraftig man framför mej och det är han ju.Glad