Avelshane?
Hejsan!
Jag söker febrilt med ljus och lykta nu efter en avelshane åt min lilla svartpadda Chica då våra tidigare planer inte gick som vi ville. Söker en hane med bra stamtavla först och främst som dessutom inte bör användas allt för mycket i avel utan vara begränsad till ett par kullar endast. Har ni några tips? Gärna en pojke med bra benstomme och vackra ögon och öron. :-). Tacksam för alla svar! Skickar med en bild på Chica. Inte superbra bild men ni får ett hum om hur hon ser ut iaf :-).
Mvh Ida S*Silverpuman's
Hej Ida!
Jag har en rödspotted & vit hane som jag funderar på att kastrera inom kort. Han har inte fått någon kull än, så han är absolut inte använd mycket *fniss*
Han är en mediumsize kille på 5,2 kg med bra benstomme, öronen kunde väl ha varit något större. Hans bästa egenskaper är tempramentet och pälsen!
// Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#1 Dumle är sååå fin
S*Grianan´s Melville finns i Småland. Rödspotted och vit.
Han är en trevlig och snäll kille. Mycket social och lugn.
Stor med kraftig benstomme..vad han väger vet jag inte, för vi har ingen våg som klarar honom…men han är modell större om man säger så. Bra öron, ögon,päls…han har gått bra på utställning hel enkelt.
Tyvärr har vi ingen hemsida, men om det är någon som vill veta mer så mailar vi gärna info och bilder. Och inte tar denna sida emot de bilder jag har…snyft..
Han blir pappa första gången i nu i november.
Fråga gärna som sagt..
Chica är såå söt på bilden:)

Sandra du kan inte skicka ett PM med bild/bilder till mig? :-)
Haha hon tycker nog själv att hon ser rätt bra ut på bilden. Hon är en ganska självupptagen dam om än väldigt mysig :-).

Denna kille finns som inte kommer lånas ut speciellt mycket utan används främst på mina egna honor innan han kommer kastreras. http://norskskogkatt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=88f627b7-3872-4d1f-8e40-acd11f3fb6f1

S*Silverfårans Bombadil n 09 24 finns numera tillgänglig till passande damer. Han har vackra ögon och bra benstomme samt ett superbra temperament, han är familjens kelgris som alltid är med och han är pratsam och tycker om livliga diskussioner
Han är HCM testad normal och finns i Bro strax utanför Stockholm
Gisela