Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 514 ggr
bibbi50
0

Äntligen några höstbilder på Axel!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara få visa min underbare vite prins.harhaft många katter i min dar men han är allt ett strå vassare ön de andra.

var tvungen att ta några bilder i dag i det fina vädret.

visst är han vacker

//Inger

bibbi50
0

En bild tillGlad

bibbi50
0

en till bild

bibbi50
0

okej,bara en till

SKOGSGLIMTAN
0

Hej!

Din Vite Prins är bedårande vacker, otroligt fin och mkt fina bilder som du tagit.

*Mvh Eva-Helen*

Bengan2
0

Tummen upp för kanonfina bilder, och katt givetvis.Glad

Mvh Bengan

jaanuska
0

Vad otroligt vacker han är, din vita prinsKyss

UncutDiamond
0

OHH Så vackra bilder Kyss Du får gärna sätta ut flerFlört. Han är underbart vacker kille

bibbi50
0

Tack Bengan för kritiken.

Tycker själv att jag är kass som fotograf och har funderat på att köpa en Nikon i stället för min panasonic lumix-DMC-FZ7.Detta för att den är så förbaskat krånglig att ställa in.Om man använder standardinställningarna så blir inte bilderna nåt bra.Om det är fortsatt fint väder o morgon så ska jag ta några kort på mina övriga katter oxå.Får passa på nu då jag är sjukskriven denna vecka.

#6 Ja visst är han underbar. Synd bara att han inte är riktigt kry.

//Inger

Bengan2
0

Jag vet inget om panasonic lumix-DMC-FZ7,men jag har en Nikon D50, och det är en kanonkamera.

Mvh Bengan

Margona
0

Jättefina bilder på din vackra katt!

Mvh Margona

kerstin2181
0

WOW vad stor han blivitFlört vafför är Axel inte riktigt kry?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Kronängens
0

Vill också instämma i att Axel är jättevacker!

Miraklis
0

Tjena Inger!
Han ser superfin ut. Nu börjar man se de maskulina dragen. mmm…underbar!Kyss

Ninnis
0

Underbar katt och bilder!Kyss

bibbi50
0

Tack alla för de vackra orden.redan för 25 år sedan då min förra helvita katt gick bort sa jag att jag ska ha en helt vit katt igen.

Sedan hade jag turen att få Axel,en helt underbar katt på alla vis.En riktig spinnmaskin som ligger i sängen hos matte varje natt.

Läste i ett inlägg om nån här inne som inte lät katterna sova i sängen.Det begriper inte jag i alla fall ,då det är det mysigaste som finns.Min säng är lika mycket min som katternas och jag tycker mig se att de njuter extra mycket nu när det är både duntäcke och tempurmadrassGlad Ja varför ska de små ha sämre sovkomfort än jag?

//Inger

SKOGSGLIMTAN
0

#15 Helt enig det är något speciellt med den vita katten, den har något "djuriskt" i sig,,*ler*. Ja här sover också alla 3 katterna i vår säng,, den ena på huvudkudden den andra i fotändan å den tredje lite var stans,,*ler*, det är ju så mysigt vakna upp med ulltussar brevid sig,*ler*.

*Mvh Eva-Helen*

Juliette-
0

Han är jätte fin och vad stor han blivit.. Tycker han är så vacker och en sådann kille du verkligen är värd.

LittleL
0

KyssKyssKyss /Sylvia

ariel
0

Måste säja att din vita prins är så gudomligt vacker,skulle jättegärna se mer av honom här inne…Du skriver synd att han inte e riktigt kry,är det nå't allvarligt?Hoppas inte det…MVH/Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter