Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 692 ggr
Mulan
0

Skogkattmästare 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag vill passa på att gratulera Skogkattslingans Skogkattmästare 2007, nämligen vackre Skaujentas Imer, NFO n 22!

Jag vill också tacka utställare, katter, besökare och alla andra som var i Mölndal i lördags för en mycket trevlig dag! Stort grattis också till alla de andra vackra katter som visade upp sig så stiligt!

mvh Malin

Ps Fotot är snott från Skaujentas hemsida, jag hoppas det är ok, Julie? Ds

skaujentas
0

Tusen takk for det! Det var en kjempekoselig utstiling og svært ryddig og velorganisert. Vi koste oss gjengen fra Norge. Ekstra moro var du jo da å reise hjem med en skogkattmesterSkrattande

Jeg legger ut et annet bilde av Imar.

MVH Julie

skaujentas
0

Her er et tatt i rommet på hotellet. Godgutten!

skaujentas
0

Et bildet av ham der han ble bis 6-10 måneder.

skaujentas
0

og et siste der han sitter på vinduskarmen rett før vi reiste hjem. Beklager, men jeg vet ikke hvordan en får lagt ut flere bilder på en gang.

Julie

skaujentas
0

Vil også gratulerer alle andre som ble BIS og BOX og tok flotte resultater!

Hadde vært moro om deres resultater også kom her med bilder. Mange vakre katter på Mesterskapet!

MVH Julie

Restless
0

Grattis återigen Julie till Imars otroliga resultat! Att jag tycker att han är supervacker vet du ju redan sedan läääänge ;)

Vill också tacka alla för en trevlig och positiv dag! Kul att få lyssna till och se våra duktiga domarelever in action - de gjorde ett utmärkt jobb!

Får väl tillägga att EC Liljans Älva blev 1 BIG med en finfin bedömning och det kändes helt ok med tanke på att jag inte hade tänkt ta med henne eftersom hon tappat större delen av sin krage och inte var det minsta utställningspreppad… Tur att hon har superpäls till vardags ;)

LittleL
0

GRATTIS till Imars kanonresultat. Han är sååååå vacker. Allt sitter verkligen på plats på den killen. *Gillar, gillar, gillar*
Bilderna på honom är jättefina men dom gör honom ändå inte rättvisa. Han är helt enkelt ljuvlig:))) /Sylvia

iotdis
0

Verkligen en vacker gosse Imar ärKyss ,grattar alla er andra oxå.

Sagolika
0

Grattis till vackre Imar & alla andra! Glad

Zios
0

GRATTIS, vilken super snygg killeFlört

kerstin2181
0

Han är sagolik, stort grattis

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

jaanuska
0

Stort, Stort Grattis till vackra ImarSkrattande Stort grattis till alla andra också! // Jaana & Anders

Zygots
0

Hej på er allihop!

Vill tacka för en kanontrevlig dag på folketshus i Mölndal. Det var en så härlig stämning och så många trevliga människor och vackra katter.

Ett STORT GRATTIS till Skogkattmästarn Imar, vilken kille……=)

Det var en ära att få bli BOX emot honom med min lilla Yam-Yam.

Här kommer ett foto av Yam-Yam ifrån utställning, tack Heli och Henrik (S*Humletassen's) för fotot och trevligt sällskap.

//Annika

skaujentas
0

Tusen takk for gratulasjonene!

Älva er så vakker uansett om hun er i kondisjon eller ikke!

Gratulerer med BOX-jumior(6-10 måneder) på Yam-Yam!! Hun flott jente!

Er det noen andre resultater og bilder der ute? :-))

Hilsen Julie

Mulan
0

Hej igen!

Resultaten ligger ute på Skogkattslingans hemsida , bilder kommer såsmåningom.

Själv är jag superglad över mina killars ex 1:or och Bruce hederspris i sidoklassen "Häftigaste tofsar"!

mvh Malin

Zygots
0

Hahaha, att jag inte skrattade knäna av mig då du kom in med Bruce som hade dages ABSOLUT häftigaste tofsar, tusen tack för att du visade denna vackra kille. Dom tofsarna kommer man ju drömma om…..=)

Julie, tack så mycket, kul att ses.

//Annika

Mulan
0

#16 Tack, han är en pärla.. Alla undrade hur han ö h t kunde finna sig i tejpade tofsar på öronen, men han brydde sig inte ett jota.. Är man stencool så är man… CoolSkrattande

mvh Malin

BlueBlond
0

# 15 Det var dagens höjdpunkt , häftigaste tofsar jag har sett Skrattande

Kronängens
0

Grattis Julie och ni andra!

Fridalas
0

Grattis Julie - Imer är enormt vackerGlad den titeln är han verkligen värd.

Mvh / Gunnel

Snusan
0

Grattis till din snygga Imer Kyss 

MVH/Suzan

Rhapsody
0

En sån kille! Man bara ……åååååååååhhhhhhh!

/Lena

UncutDiamond
0

ÅHH Vad vacker han har blivit. ett stort grattis till den fina titeln. och ett stort grattis till dig Julie som har lyckats så bra i ditt avelsarbete, du ska vara mycket stolt.Kram från Hildur och migGlad

SilentHills
0

#15 Underbart vackra tofsar! *skrattar* Det var utan tvekan det bästa på hela dagen! Skrattade så tårarna rann!! Han förtjänade helt klart sitt tröstpris!!!

vettan
0

Grattis till alla fina resultat

Mulan
0

Nu ligger bilderna från Skogkattmästerskapet ute på www.skogkattslingan.com

Jättefina bilder på alla kissar o ägare, tusen tack till Lasse Cajander för ett superjobb!!

//Malin

rockringen
0

Supergrattis till vackra "norska" Skrattande skogkattmästaren Skaujentas Imer och naturligtvis till alla andra fina resultat också.

Draken_old
0

Otroligt fin och roliga bilder!

Känndes nästa som om man var där!
Tack!
/Kattis

rockringen
0

Åh va många fina katter, stort tack till Lasse som låter oss som inte var där få se alla fina bilder
Kyss

kerstin2181
0

Ha ha, hemskt att se sig själv på bildFörvånad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

skaujentas
0

Tusen takk for alle gratulasjonene!

Det er mange flotte bilder på hjemmesiden til skogkattslingan. vel verdt å ta en titt. Og veldig mange flotte skogkatter der!

MVH Julie