Skogkattmästare 2007
Hej!
Jag vill passa på att gratulera Skogkattslingans Skogkattmästare 2007, nämligen vackre Skaujentas Imer, NFO n 22!
Jag vill också tacka utställare, katter, besökare och alla andra som var i Mölndal i lördags för en mycket trevlig dag! Stort grattis också till alla de andra vackra katter som visade upp sig så stiligt!
mvh Malin
Ps Fotot är snott från Skaujentas hemsida, jag hoppas det är ok, Julie? Ds

Vil også gratulerer alle andre som ble BIS og BOX og tok flotte resultater!
Hadde vært moro om deres resultater også kom her med bilder. Mange vakre katter på Mesterskapet!
MVH Julie

Grattis återigen Julie till Imars otroliga resultat! Att jag tycker att han är supervacker vet du ju redan sedan läääänge ;)
Vill också tacka alla för en trevlig och positiv dag! Kul att få lyssna till och se våra duktiga domarelever in action - de gjorde ett utmärkt jobb!
Får väl tillägga att EC Liljans Älva blev 1 BIG med en finfin bedömning och det kändes helt ok med tanke på att jag inte hade tänkt ta med henne eftersom hon tappat större delen av sin krage och inte var det minsta utställningspreppad… Tur att hon har superpäls till vardags ;)

GRATTIS till Imars kanonresultat. Han är sååååå vacker. Allt sitter verkligen på plats på den killen. *Gillar, gillar, gillar*
Bilderna på honom är jättefina men dom gör honom ändå inte rättvisa. Han är helt enkelt ljuvlig:))) /Sylvia

Verkligen en vacker gosse Imar är
,grattar alla er andra oxå.

Grattis till vackre Imar & alla andra! 

GRATTIS, vilken super snygg kille

Han är sagolik, stort grattis
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Stort, Stort Grattis till vackra Imar
Stort grattis till alla andra också! // Jaana & Anders

Hej på er allihop!
Vill tacka för en kanontrevlig dag på folketshus i Mölndal. Det var en så härlig stämning och så många trevliga människor och vackra katter.
Ett STORT GRATTIS till Skogkattmästarn Imar, vilken kille……=)
Det var en ära att få bli BOX emot honom med min lilla Yam-Yam.
Här kommer ett foto av Yam-Yam ifrån utställning, tack Heli och Henrik (S*Humletassen's) för fotot och trevligt sällskap.
//Annika

Tusen takk for gratulasjonene!
Älva er så vakker uansett om hun er i kondisjon eller ikke!
Gratulerer med BOX-jumior(6-10 måneder) på Yam-Yam!! Hun flott jente!
Er det noen andre resultater og bilder der ute? :-))
Hilsen Julie

Hej igen!
Resultaten ligger ute på Skogkattslingans hemsida , bilder kommer såsmåningom.
Själv är jag superglad över mina killars ex 1:or och Bruce hederspris i sidoklassen "Häftigaste tofsar"!
mvh Malin

Hahaha, att jag inte skrattade knäna av mig då du kom in med Bruce som hade dages ABSOLUT häftigaste tofsar, tusen tack för att du visade denna vackra kille. Dom tofsarna kommer man ju drömma om…..=)
Julie, tack så mycket, kul att ses.
//Annika

#16 Tack, han är en pärla.. Alla undrade hur han ö h t kunde finna sig i tejpade tofsar på öronen, men han brydde sig inte ett jota.. Är man stencool så är man… 

mvh Malin

# 15 Det var dagens höjdpunkt , häftigaste tofsar jag har sett 
Grattis Julie och ni andra!
Susanna
Grattis Julie - Imer är enormt vacker
den titeln är han verkligen värd.
Mvh / Gunnel

Grattis till din snygga Imer
MVH/Suzan

En sån kille! Man bara ……åååååååååhhhhhhh!
/Lena

ÅHH Vad vacker han har blivit. ett stort grattis till den fina titeln. och ett stort grattis till dig Julie som har lyckats så bra i ditt avelsarbete, du ska vara mycket stolt.Kram från Hildur och mig

#15 Underbart vackra tofsar! *skrattar* Det var utan tvekan det bästa på hela dagen! Skrattade så tårarna rann!! Han förtjänade helt klart sitt tröstpris!!!

Grattis till alla fina resultat

Nu ligger bilderna från Skogkattmästerskapet ute på www.skogkattslingan.com
Jättefina bilder på alla kissar o ägare, tusen tack till Lasse Cajander för ett superjobb!!
//Malin

Supergrattis till vackra "norska"
skogkattmästaren Skaujentas Imer och naturligtvis till alla andra fina resultat också.
Otroligt fin och roliga bilder!
Känndes nästa som om man var där!
Tack!
/Kattis

Åh va många fina katter, stort tack till Lasse som låter oss som inte var där få se alla fina bilder

Ha ha, hemskt att se sig själv på bild
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tusen takk for alle gratulasjonene!
Det er mange flotte bilder på hjemmesiden til skogkattslingan. vel verdt å ta en titt. Og veldig mange flotte skogkatter der!
MVH Julie