Äntligen har de kommit!
Efter många dagars väntande satte förvärkarna igång igår mitt på dagenpå dag 65. Det tog sin tid innan det var dags för krystvärkar, och när de väl satt fart tog det ytterligare 6 timmar innan allt var klart. Trodde matte ja..
När Ester hade jobbat färdigt och matte gått och lagt sig efter ca 17 timmars vakande då jag tyckte att alla 5 och mamma katt mådde bra och att det inte kom fler värkar, så tog Ester fram trollspöt - och när matte vaknade efter 3,5 timmars sömn och direkt kollade läget i bolådan, undrade jag hur i all världen jag hade kunnat missa att se att en av bebisarna var randig och hade vita tassar,, inte blev jag lite förvånad
när min son kom samtidigt och sa: -Mamma, det är ju 6 bebisar!!
Behöver jag säga att jag är jättetrött men lycklig idag??
Hon jobbade på jättebra min Ester. Det blev (tror jag) 3 killar och 3 tjejer. Först ut är S*Vrethagens Penny Lane, svartpadda m vitt.

Ååååh så fina de är och vilka bra vikter trots att de var så många! Förstår att du är lycklig!!! Hoppas Ni får en lugn och skön söndagsnatt allesammans.
Kram Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Grattis till sexlingarna! Så fina de är allihopa! Lycka till!!
Grattis! De är jättefina.
Susanna

Stort grattis
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis till småttingarna / Eva
Grattis till kattungarna..
ska bli intressant att följa utvecklingen av dom 6
mvh micke // S*rapooms.
Stort grattis Ester och Åsa. Vilken tur att Alexander är en kille med huvudet på skaft.
Jag ser fram emot att få se de små liven irl.

Grattis Ester & Åsa till 6-lingarna 

&
… det är populärt med nattsmygare … det blev även jag överraskad med
Lycka till med det härliga gänget ..
önskar
Ylva & Tassemarkarna

TACK för alla lyckönskningar! Jag tror säkert vi kommer sova gott inatt. Det är alldeles tyst och lugnt i bolådan =)
Ja, nattsmygare var ett bra ord =) Härligt är det i vilket fall som helst. Som jag har längtat efter dessa små. Får välan köra en bildbomb här senare i veckan då jag förhoppningsvis fått låna dem för lite fotografering..
Sov så gott!! Nu är det sängen som gäller!! //Åsa

Grattis till kattungarna & Lycka till med dem! 

Grattis till sexlingarna!!!! /Sylvia
STOOOORT GRATTIS ÅSA!! 6 stycken jag gissade rätt
Och en blåing, vad skådar mitt norra öga!! Vad roligt med en sådan fin kull med så många olika färger!!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis till dina fina kattungar!
Mvh Margona
**GRATTIS**GRATTIS ESTER & ÅSA
det blev alltså 6 st---du sa ju det hi hi
Massor av kramar//Yvonne

Gud vad avundsjuk jag blir Åsa.. ENORMT grattis!!!!!
Väntar på löp jag så skall Nela paras oj vad jag längtar..
Dom ser kanon fina ut dina små.. Får nog komma och hälsa på när jag ska till birka..
Ser fram emot att se de små växa..
Grattis än en gång

Mim är en sån stolt storasyster
Jätte grattis till kattungarna. Så många det blev!

Grattis till de små sötnosarna!
Christina//S*Caanjecas

Ett stort GRATTIS till dina fina småttingar! Äntligen är väntan över och nu kan du få mysa av dina små, lycka till med dom! //Kaisa

Grattis till sex jättefina kattungar! Vilka fina färger det är på dem oxå.
//Sussie

Godmorgon!! Här har varit en lugn natt. Vill tacka för övriga gratulationer! Jag har verkligen sett fram emot resultatet av denna parning, och den verkar infria mina förväntingar, det var en låång väntan.
//Åsa

Ett jättegrattis till mamma katt
& 6st var inte dåligt,
då vet du vad du kommer att göra ett tag framöver
MVH//Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Vad mysigt… hoppas det är bra med mammakatt också 

Grattis till bäbisarna och lycka till.// Gunilla

Stort GRATTIS till bebisarna
// Jaana & Anders