Ni som är med i NU
Det vore kul om fler än jag skriver i forumet 
Jag skriver här allt ibland.
Susanna
Jag skriver emellanåt… har ju själv ingen skogis men kan ju tycka till emellanåt
, sen vissa saker kan man ju ta till sig oberoende ras..

Jag skriver oxå…. :-) MEn många har försvunnit,, trist men sant….
//Linda

hahahahaha jag fattade tråden fel.. ;-)
De står på NU´s hemsida vilka uppfödare som är med i NU så varför inte skriva till dem direkt om du nu vill ha kontakt med dem?
TS håller med dig att det skulle vara roligt om medlemmarna i nu skrev lite mer på listan, men jag tror att många (överlag) tröttnat på all skit man får här så fort man öppnar munnen.

Jag är medlem i NU. Antar att du menar deras Forum. Jag upptäckte häromdan att där fanns ett forum. Har nu anmält mej som medlem i forumet, men blir fortfarande nekad åtkomst. Tar det lång tid innan man får åtkomst? vet du möjligtsvis?

hm, vad är NU?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Oj förlåt. Det var jag som var lite otydlig. NU står för Norsk Skogkatt United och JA, det var deras forum jag menade.
#5 För att detta går snabbare förhoppningsvis (jag hade ont om tid när jag skrev) och för att de troligen håller till här med och för att jag har skrivit i deras forum men alla tycks inte ha uppfattat att det finns eller gått med där ännu. Hoppas det inte störde någon alltför mycket att jag skrev om det här! Jag känner inte dem och har ingen lust att maila en massa helt okända människor. Det känns lite för påträngande. Men jag ser fram emot att lära känna dem så småningom på seminarier och annat trevligt som kommer att anordnas
#7 Jag tror det tog nån dag innan jag inte nekades åtkomst längre. Vet inte om de väntar tills medlemsavgiften är inbetald kanske.

# 10. Väntar nån dag till då. Sen skriver jag gärna så fort jag kommit med. (betalat har jag gjort)

#11 Ja, gör så. Då ses vi där också sen då 
OK. Jag trodde att det var här du menade. Jag är också med i NU, men jag visste inte att de hade ett forum där med.
Susanna

# 13 Det står i Forumet att Kronängens skrivit ett inlägg. Men eftersom jag inte ens kan läsa inläggen ännu, så vet jag inte mer, lite mysko!

#14 Nu ska det nog fungera Lilly.
var hittar ni det forumet, har tittat på deras sida men kan inte se något forum.

På första sidan i vänstra spalten en bit ner ovanför fotografiet är där en logga med NU Forum. Det är bara att klicka på den så kommer du dit.