Äntligen en utställningsbekräftelse!!!
Efter att ha "fått nobben" från tre utställningar under hösten så kom då äntligen den efterlängtade bekräftelsen från SK!!
Jippie vi har kommit med. Så är det fler som lyckats med samma bedrift, så ses vi på söndagen.

Man får gratulera ;)
När jag kom hem idag, så låg även min bekräftelse i brevlådan JIPPPPPIIIII-----fast vi ställer på lördagen.
Vad roligt att ni ÄNTLIGEN får ställa ut…
*delad glädje är dubbel glädje*
Ska bli super kul!
Har ju inte ställt på evigheter.
Kommer att vara där både på lördagen och söndagen.
Lika bra när man nu äntligen kommit med!
/Kattis
Håller med, det känns som hundra år sedan man ställde ut. Järva var det visst sist om jag inte missminner mig, och det är riktigt länge sedan!
Kul Kul!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Vi kom också med på lördagen!

Vi kom med både lördagen o söndagen. !! 
Och vi kom med båda dagarna :) På Söndagen kommer det bli mkt :P
#4 Är det bara Cypern kvar nu till DM för Krabb?

Vi ska dit både lördag och söndag.
Väntar nu med spänning på att domarfördelningen ska komma på deras hemsida.
#8 Ja Mickis! Krabats DM titeln hänger nu på Cypern ;-)) Planerar du att ställa henne nått??
Har ni andra kollat era bekräftelser?
Jag upptäckte en massa knas. Yllin hade blevit en hona och fått fel färg och gick i fel grupp…;-)
Jag blev speciellt fascinerad av att han hade blivit en svartshincilla tabby! En sån skulle jag vilja se ;-)
/Kattis

Roligt att det är fler som kommit med av bekantingar. Nu längtar man riktigt mycket. Samtidigt är det förstås pirrigt att ställa minstingen, som nu kommit upp i klass 11.
#8 Är det kull på söndagen? Äntligen får man se sötnosarna, hoppas jag!
#10 Och äntligen skall man få se Yllin live! Tur att han är vuxen så min lillskit "slipper" tampas med honom i alla fall. Fast det dröjer förstås inte sååå länge innan "skit-Bandit" också är i vuxenklass
Skönt att de sände ut bekräftelsen i så god tid också. Så vet man och kan planera sitt liv och övriga aktiviterer också. Bra gjort SK! 

Domarfördelningen ligger ute nu på deras hemsida
//anna
Toppen!

#12 Just kollat domarfördelningen och Pia Nyman blir vår domare (söndagen) Hä blir bra de