Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 722 ggr
Miraklis
0

Bilder från tibro

skogisen
0

Tack för att du delar med dej!Glad jag tycker det är urkul att titta på bilder från utställningar.

Miraklis
0

Varsågod! Det kommer nog fler bilder inom kort. Vi var två som fotograferade på utställningen och det är bara mina bilder som ligger ute.

hihi men jag ser ett fel som annette gjort när hon fyllt i vilka katterna är…ser ni den viltärgade somalin i galleri två? Det är väl en skogkatt? Någon som känner igen matte?

BlueBlond
0

#2 Jag tror att  katten är S*Fridalas Digitalis nfo f 22

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ställde visserligen bara på lördagen men jag vill ändå visa detta fina kort på min lilla Docka i panelen. Blev ingen BIS men ändå inte illa för att vara första utställningen.

S*Nalle Puh's Voulez-Vous

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=063e672b-e5f2-4a0f-ab9b-3f84a439388f&Filename=253 Vouzan.jpg)/Sylvia

iotdis
0

KyssJa hon är en riktig liten smällkaramell.Grattis än en gångGlad

Fridalas
0

#2 Vilket trevligt galleriGlad 
Det stämmer att Somalin i galleri två är fel.
Det är en NFO; IC S*Fridalas Digitalis, f 22, ägare; Petra Hallengren och Gunnel Malmberg.

Miraklis
0

Okej! tack för det. Ska säga till Anette att fixa det.Glad

#6 jo, jag försökte vara objektiv och ta på så många olika raser som möjligt så att det skulle bli lite mångfald. Tyvärr blev ju inte alla korten bra och fick sorteras bort.

Silverfarans
0

Va jag hörde från Elin K så var hon väl inte så villig att vara med på kort eller??

Miraklis
0

#8 Jasså!*?* Det var jag som tog bilden och jag frågade klart och tydligt om hon ville vara med.

OM det skulle vara några problem får HON kontakta mig eller Anette så tar vi naturligtvis bort bilden. Tycker förövrigt att hon var väldigt fotogeneteisk så jag hoppas hon vill ha kvar bilden.

Silverfarans
0

Jag berättade för henne att hon var med på bild här o att det var från Tibro o då sa hon att " Åh jag som sa att jag inte var så sugen på att få vara med på bild." MEN men jag ska höra med henne om NI ska ta bort bilden ;-)