Bettan & Max!
Idag tog jag med mej Bettan och Max ut till körsbärsträdet för att ta några fina höstbilder. Här är resultatet!
S*Mylingens Mad Max, ns 03 22, är fortfarande till salu liksom hans syster, S*Mylingens American Beauty, a 03. De har nu hunnit bli 4 månader och deras föräldrar är: GIC S*Mylingens Chanté & S*Mylingens Rowena //Kaisa

Vilka härliga höst bilder på väldigt söta kattungar! Gillar nog den första på Bettan bäst.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Men åhh vilka fina bilder på underbara katter, dom båda två ser kanonfina ut..

Gud vilka härliga fina höstbilder..
Jag har älskad Bettan sen första gången jag såg henne och hade man plats hade hon bott här.. Hon är super.. Brorsan var inte dum han heller.. Underbara bilder.. Hoppas de finner bra hem snart

Bettan är underbar och hade man pengar så =P

Härliga foton… ett tips Skogkattslingans fototävling.

mm lilla max skulle mer än gärna fått flytta in hit mums vilken härlig kille

Tack ska ni ha allihopa! Tycker oxå att Bettan är en underbart söt liten hona, men inte en enda förfrågan har jag haft på henne. När vi har haft kattungeköpare här så är där ingen som ens har tittat åt henne. Max skulle bokas men i sista stund drog sej tjejen ur pga hennes hund blev sjuk.
Nu börjar de bli stora och vi har fäst oss jättemycket vid dom, det blir svårare för var dag att tänka på att skiljas från dom. Men vi kan ju inte samla på oss hur många katter som helst. Max är en sån kille som går upp och lägger sej i knäet och vill bli kelad, han är den mest perfekte sällskapskatt man kan tänka sej. //Kaisa

2 jättefina katter o helt underbara bilder.
/anna

#11 Visst får lille Max flytta hem till dej!
//Kaisa