Nu är min första skogis ....
Känner mig riktigt elak idag
min första skogishona kastrerades 10,30 idag, och är så vimmelkantig så, och matte känner sig elak
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Du är inte elak alls!
De flesta katter mår faktiskt bättre av att vara kastrater, se det som att du gjort henne en tjänst istället. Förmodar att alternativet hade varit p-piller och om hon ändå inte är tänkt att gå i avel, så jag tycker att du gjort alldeles rätt!
Hon piggnar nog snart på sig igen!
Grattis i efterskott till Dogges 2:a placering på KM:et!
Kram Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#1 tack raring, stolt ägare till Dogge
Min nykastrerade hona har fått 2st kullar, om jag själv får säga det, ogentomtänka kullar, ny och dum, men jag står för mina misstag, och lär mig av dom. Dom har fått ganska korta profiler, men för övrigt ganska hyfsade, och otroligt sociala. Hade hon varit ett snäpp större, så hade jag nog valt att inte kastrera henne, men marknaden idag, är stenhård, och man måste sträva och tänka framåt. Och jag är säker på att hon blir en mycket lycklig kastrat, men man är ju lite löjligt känslig, då det gäller sina egna, har ju själv varit iväg och kastrerat ca 600 katter innan(hemlösa)
Oj, 600 katter var inte illa. Det är tur att det finns människor som bryr sig om de hemlösa katterna!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#3 det är säkert mer genom åren, men vill ju inte överdriva heller
och jag fick mitt straff, hon har kissat ner min säng
stackars tös

Oh, min veterinär måste vara en sömmerska, syns knappt att hon är kastrerad, otroligt vackert gjort