LIRAK 26 Jan 2008
Hej!
Jag har anmält min ena hane S* Englaflickornas Sebek i grupp 4 klass 9, till LIRAK utställningen som går av stapeln 26 Jan i Norge. Amazon av Edelmann( N) ska ställas både kullen + enskilt. Margona ska ställa sin hane S* Frostvikens Amadeus, som också är pappa till kullen. Är det fler från Sverige som ska dit?
*Mvh Eva-Helen*

#0 Nu är det bara att hoppas att vi kommer med båda två denna gång. Roligt att åka till Norge och ställa ut igen, jag har ju trevliga erfarenheter av att åka dit.
Kram

Vi ska dit med två katter också..är ju bara en en-certs utställning men vi provar ändå..
//Stefan

Stannar i Örebro den dagen, då vi har utställning här med
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#3 Då syns vi där då om jag kommer med :) Jag ska anmäla 3 katter.

Funderade på att anmäla till Örebro också men då vi har en kisse som är stoppad så provar vi Strömmen istället..den andra kissen behöver ju ett Norskt Cert också så det spelar ingen större roll..vi måste ju ändå till Norge…förr eller senare..
så vi provar Strömmen..går det inte vägen så tar vi Trondheim i Mars
S

#4 härligt, och jag vet att fler här inne kommer, blir kanonroligt, och jag har ju inte sett dig sen i maj

#5 går säkert bra, jag ska hålla tummarna för er i Norge

#0 Jag funderar nu på att anmäla en katt till. Ingen av mina behöver egentligen inte åka till Norge men när jag ändå ska dit för att kolla Amadeus kattungar kan jag lika gärna ta med mig en eller två katter.

:-) Jag stannar oxå i Sverige.. :-) Vad roligt att du anmält dit,, Superlycka till…..
Kram

#3 Ska oxå anmäla till Örebro, hoppas bara nu att katterna kommer med. Det lär ju bli fultt på måndag, första anmälningsdag.
//Sussie

Vi provar nog med Örebro om vi får plats. Missade ju Örebro förra året för den J**la vinterkräksjukan.
Mvh Bengan

Vi är ett gäng från Sundsvall som ska anmäla till Örebro så vi hoppas vi kommer med….
Vi ska också dit med CH S*Kaup Home Cat's Tiger
Kul att det är så många härifrån som ska dit.
Jag pratade med "dom" i fredags---då fanns det platser kvar

#13 Vad roligt att du också ska dit! Tror du Skrållan orkar åka så långt? Funderar på att anmäla henne också.

# 13 I fredags?? Då hade väl inte anmälningstiden ens börjat?? Första anmälningsdagen är väl imorgon!! Så i fredags borde väl alla platser ha varit kvar! Eller är det kanske Lirak du menar? Trodde det var Örebro du menade först när jag läste inlägget.

#13 och 15 Ja första anmälningsdag är imorgon 29/10. De får väl inte börja ta in anmälda katter innan, då är det ju verkligen inte rättvist.
//Sussie

#15 och 16 Hon menar Lirak.
Mvh Margona

#17 Jag förstod nästan det efter att jag hade skickat inlägget. Men det pratas både om Lirak och Örebro i den här tråden och de är ju på samma dag. Men rubriken var ju menad för Lirak 
//Sussie