Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 583 ggr
xCYANIDEx
0

biter på tapeterna! :(

idag märkte jag att min nyanlände lille kisse marilyn bitit upp en liten bit på tapeten. mamma blev arg o besviken.  (de här FICK itne hända) rambo har me gjort de. o tidigare i förra lägenhet har vi fått tapetser aom ett helt rum för kaninerna bet av tapeterna.
nu har jag limmat tillbaka den biten, men vet ni vad man kan göra för o undvika de här?
jag tillrättanvsiade henne o limma tillbaka de, då började hon mjaua jättemycket o hoppade upp på min axel o strök sig mot sin kind.
hon visste att hon gjorde fel, o försökte fjäska?
haha.
nejmen, det här får inte upprepas. :(

har ni vart me om de, eller löst de på något sätt, eller har bara tips?

förresten. hon kom i fredags. och hon är allting jag drömt om. hon är superkelig, ska vara med överallt & hon spinner och slickas och mjauar och står ÖVER alla förväntningar. :) couldn't be more happy. :')

Mezzo
0

köpt klösmöber/träd?

SussieBuzzie
0

Katter kan och brukar vara glada i strukturtapeter. Vår ena katt klöste upp lite varstans i vår förra lgh så vi fick tapetsera om. Hon hade klösträd + andra klösbräder, men det hjälpte inte då. Nu i vår nya lgh har inget hänt, men här finns heller inga såna tapeter Glad

//Sussie

bibbi50
0

Ha,ha min kastrat är ullätare.Jag köpte en dyr stickad tröja som jag lade i byrålådan.När jag skulle använda den första gången så hade han lyckats tugga en stor bit av nederkanten på tröjan så jag får väl använda den när jag mekar med bilen eller målar.

//Inger