Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 389 ggr
Ixatrixa
0

Kattjunta

Såg att de hade sådana träffar i ett annat forum.

Skulle tycka det vore jättekul att träffa människor som älskar skogisen lika mycket som jag.

Jag kan ta första steget och ha detta hemma hos mig.

Funderar på om det kan vara bra att lägga en sådan träff i mellandagarna?

ariel
0

Vad går det ut på?Pratar man katt o säljer saker?*Nyfiken* Kram Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Sissi
0

Jag och några till har redan startat det här med "kattjunta" och själva ordet är det faktiskt jag som kommit på. Vi träffas och dricker kaffe, pratar katt och annat som gör livet glatt.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ixatrixa
0

Jaha då kanske det var här jag såg det *skrattar*

Ixatrixa är på för många forum o surrar.

*Lånar Sissis ord*

Sissi
0

#3 Visst är det ett bra ord…"kattjunta"!

Ixatrixa
0

Kan nog ordna eventuella aktiviteter som lotteri och saker till försäljning… Har ju S*Dicoths på nedre botten och hon har säkert saker.

Annars…dricka kaffe och prata skogis.

Kattilaforsens
0

#2 Ja, det ordet har du copyright på Sissi. Skrattande

Det var hos mig det började. Jag hade bjudit in några kattvänner på fika och inspektion av min nya lägenhet i somras. Vi hade så trevligt så vi glömde alldeles bort tiden och plötsligt hade det gått drygt fyra timmar. Yvonne kom med idén att vi skulle ses snart igen och på den vägen är det. 

Våra kattjuntor är verkligen jättetrevliga. Glad Man hinner prata om allt det där man aldrig hinner när man ses på utställningar. Dessutom inbegriper kattjuntorna givetvis gott fika och massor av kattgos. Ibland ingår även en extra bonus i form av kattungegos. Kattjuntor är något jag varmt kan rekommendera er att starta upp.

ariel
0

Jag är intresserad om det blir något,låter supertrevligt…Så kan man få chansen o lära känna flera uppfödare.(Tips o råd från erfarna uppfödare o även nya är ju intressant…Kram

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Bengan2
0

Skulle aldrig tordas åka på Kattjunta på detta forum utan att ta med boxhandskarnaSkrattande.

(Ta detta som det skämt det är)

Mvh Bengan

skogisen
0

Hi Hi

Vi har bara roligt vi…….Skrattande

Sissi
0

#8 Ha Ha Ha, det kan du ha rätt i, men vi som har våra kattjuntor känner varandra sedan tidigare. Fast vi blir fler och fler!

Ixatrixa
0

#8 Som vanligt blir ju livet till vad man gör det till;)

Kattilaforsens
0

#8 Hihihi…På våra juntor har ingen ännu setts med boxarhandskar, men som Sissi skriver så har vi inte lärt känna varandra genom forumet.Flört

Margona
0

Jag vet inte om man kan kalla det kattjunta när man bara är två, men jag och Gisela S*Frostvikens träffas en del och det blir en hel del prat om katter. Men vi pratar om allt annat också och vi har nästan alltid med oss Janne och Peter. Men de deltar aktivt i diskussionerna även de, så egentligen kan man säga att vi blir fyra.

Frostvikarna
0

#13 haha, ja, vi kanske kan kalla det kattparjunta??Nä förresten, det lät felFundersam

Margona
0

#14 Det låter nog lite fel med kattjunta, Peter skulle inte vilja kalla det för det ordet. Jag har svårt att tro att han vill medverka i en kattjunta även om han är intresserad av katter. Skrattande