Uppdaterad hemsida....
Okej då, den håller på att höststädas, halva klart ungefär.. kom gärna med synpunkter på sidan…
//Gisela

Den ser fin ut, ett tips lägg ut bilder på din planerade kull mellan Totte och Ann-Sofie. Men du väntar väll först på resultatet från ultraljudet, kanske blir bild på Thea istället

#1, precis, det är ju inte en planerad kull mellan dessa två och jag hoppas att hon är skendräktig…Tittar på tuttarna varje dag, de är stora men än så länge inte knallrosa,, bara ljusrosa…

Ja, enligt mätarn så har ca 30 personer varit inne nu på sidan men ingen har gett ngn kritik, så, vad tycks egentligen, är den en helt katstrof eller är det en bra hemsida??

Den var jättesnygg tycker jag, lagom och stilren, enkel att klicka runt i. 
Det enda jag tänkte på var att Kattungar brukar vara det man har "just nu". Kanske du ska ha en knapp som heter Kullar eller dela upp det inne på kattungesidan med tidigare kullar…bara en tanke….
Kanonfina bilder och kul att få läsa om erat projekt Fågelberget, spännande.
/Marie

#4 Tack för din synpynkt, ska se vad som kan göras åt det..

Hej Gisela.
Jag har varit inom på din hemsida, den ser jätte fin ut, gillar alla bilderna på framsidan och färgerna, återkommer gärna hit igen. Vi ska också uppdatera våran hemsida under V. 45, har inte möjlighet före pga flyttning. Jag skulle gärna vilja lägga till din länk om det är ok? Jätte kul att du lagt till oss, men det ska inte vara med `s, bara S*Fitnesscats *hihi*.
Ha en underbar kväll.. *Mvh Eva-Helen*

# 6, Hej! Ska genst ordna det,ni får gärna länka vidare till oss när möjlighet finns!!
Ha en fortsatt trevlig helg!!
Det kanske är någon mer som önskar ha sin länk på sidan??
Hej!
har varit inne och kollat, gillar färgen mycket bättre än den förra-mildare.
Gillar också att du har satt ut bilderna på hanarna ;-)
framför kullarna.
Snyggt jobbat
Kram//Yvonne