Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 433 ggr
Ixatrixa
0

I de lugnaste vatten...

Hade besök av kattmänniskor som har en annan ras en skogisar och de tyckte mina kissar var så lugna och städade…

Jag vet ju att mina kissar är ögontjänare *skrattar*

För ni vet ju hur det är …omkring läggdags är det som djävulen har drabbat dem och det skall jagas runt E 4 som jag kallar det.

Det finns ju en orsak till att man har ett stadigt klätterträd;)

Såg denna film  och jag hoppas ni har sett den med så ni får skratta lika mycket som jag gjorde;)

http://www.youtube.com/watch?v=1qiGyxPplAw

Bengan2
0

Den var bra Skrattande

Mvh Bengan

LittleL
0

Hahaha, så det är såå det går till. Jag har alltid undrat…. /Sylvia

Runsviks
0

Filmen är helt sagolik… första gången jag och min man såg den skrattade vi oss halvt fördärvade… Skrattande

Jag känner igen ditt resonemang… t.ex. när kattungeköpare kommer och hälsar på och allra helst de som inte vet hur en skogis är. Vi försöker förklara hur de är osv. De vuxna och kattungarna är hur lugna som helst. Och så kör främmandet ut från parkeringen. Då är det som om katterna säger till varandra nu har de åkt… "nu ger vi järnet". Då kan jag inte låta bli att säga några väl vackra ord…. Oskyldig

Ixatrixa
0

Jämför jag mina katter med min systers katter så kanske inte mina är lika klättriga just på oss människor men det är ju fårstås individullt. Hennes Russian Blue är helt klart smartare när det gäller att öppna dörrar o sånt. Mina är lite bimbo när det gäller sådant.

De jag hade på besök har en abessiner och de kanske är lite mera intensiva än just skogisar.

Nu har de ju inte varit här när jag har en kull med kattungar på 13 veckor;)

Sissi
0

Vilken gullig film!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

skogisen
0

Hi Hi Ha Ja den var rolig---jag kan känna igen min Chili i den!

Frostvikarna
0

Haha, jag den var bra, man känner igen sig!!

Sol-Mone
0

Hihi jag har sett den flera gånger och tycker den är underbar Skrattande