Tips om bra sele
Jag köpte ett nytt sele till min Amadeus för två månader sedan, nu kan han inte ha den längre. Killen växer något enormt just nu och kan inte ens ha selen jag köpte som är för hundar. Är det någon som vet vad för sele man ska ha till en stor katt?

hihi, Vem kunde tro att han skulle bli stor, med en födelsevikt på 119 gram? kram

Jag vägde honom för en vecka sedan då var han uppe i 7.2 kg idag väger han 7.5 kg. Nu undrar jag var han ska sluta. Han har blivit som en tjur över nacken
.
#1 Du vet ju hur tung han är att lyfta, det känns som att lyfta betong.
Köp en större hund sele
hihi

#3 Jag får nog det
. Det bästa är väll att ta med honom till zooaffären och prova ut ett nytt. Han får nog följa med in, Smeagol följer ju alltid med när vi ska handla till katterna, hans favorit sysselsättning. Han går runt där i butiken och undersöker olika klätterställningar och hälsar på Flora och de andra hundarna.

Hihi,, vilken "Tiger" du har där hemma Vännen,, det får bli större sele för den grabben, hihi…
*Kram*
Vi har en hundsele men jag fick sy om den efter ett tag. Ryggbandet sitter ihop med magbandet så jag sydde på ett band mellam rygg och hals.

#6Tack! Ett kattsele är nog inte att tänka på så jag får väll göra som du gjort. Får be min mormor lite snällt om hon kan sy till det. Jag kan inte sy, är värdelös på det.