Viktkoll.. :-)
Maja är idag på dag 54 och hon har ökat 1,1 kg i vikt.
Vad tror ni om det? Är det bra? Jag vet att det är väldigt olika på katter men Augusta ökade ca 1,1-1,2 kg fram till dagen d och då var det 5 st.
Äh jag har försökt att fota henne för att man ska se hur stor magen är men hm svart katt,,,, uurk… ;-)
Men men här är en dålig iaf, men det är ju iaf en bild.. :-)
Kram
Ser ut som en fyra eller femma…men bara för jag säger det så blir det väl 6 eller 7*skrattar*
Det är ju det som är "besvärligt" med dräktiga honor, de kan ena stunden vara hur stor och tjock som helst och stunden efter om de blir stressad så "gömmer" de dem på nått vis och ser bara lite "välmående" ut… gissar på 4-5 st… Lycka till!!

#1 hahahahha 6 eller 7.. det är inte alls nödvändigt. :-)
#2 jo men visst är det så..
4-5 blir så bra så.. hoppas iaf på minst 3 st… Ska bli kul att se,, inte så länge kvar nu.. :-)
//L

Vår hona som fick sina bebisar för 2 dygn sen gick upp drygt ett kilo och hon fick 5 stora och fina bebisar, allt från 114g - 134g. Så jag tippar på att din hona har 4-5 bebisar, ska bli spännande att se hur många där blir. Lycka till! //Kaisa

:-) oki,,,, tack… jaa verkligen spännande… :-)

4 har jag redan gissat, feta såna osso
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#0 Håller tummarna…Jag tippar på 5 ska bli så spännande
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Min hona gick upp 1,4 kg och hade sex st i magen. Jag gissar på fem. Vad spännande. Nu är det inte sååå många dagar kvar.
Susanna

Vilken härlig bild! Det är så mysigt att se magen gunga från sida till sida
Ja, 1,1 kg och några dagar kvar, då lär hon nog öka lite
till innan det är dags, så jag gissar på fem stycken underverk
.
// Åsa